„Este important ca artiștii să se provoace creativ”, spune regizorul de creație Moschino, Jeremy Scott, despre prezentarea celei mai recente colecții sale în timpul Săptămânii Modei din Milano. În acest sezon, designerul american în vârstă de 45 de ani și-a dedicat colecția de toamnă/iarnă 2021/2022 strălucirii vechiului Hollywood.
După aproape două decenii în fruntea etichetei sale cu același nume, absolventul de modă al Institutului Pratt a fost numit director de creație al mărcii Moschino în 2013. De atunci, a realizat lucruri extraordinare pentru eticheta tradițională italiană. Scott este responsabil pentru revigorarea mărcii, creșterea cifrelor de vânzări și transformarea acesteia într-o etichetă cultă - și nu numai prin colaborări de succes și unice cu Barbie și H&M, ci și prin intermediul celebrităților precum Beyoncé, Madonna și Nicki Minaj.
Supranumită „Jungle Red” - după numele unei nuanțe de ojă - prezentarea de modă Moschino din toamna anului 2021 aduce un omagiu unei scene clasice din „The Women” (1939).

Gazda, interpretată de Maye Musk, strigă „Lumière! Musique!” și ne lăsăm purtați de fantezia lui Jeremy Scott pentru moda de dinainte de război. Modelele apar îmbrăcate în mai multe ținute - costume de bancher și platformă Oxford; ținute de fermă în imprimeuri ciudate, rochii de pictor; ținute cu cu paietedar și rochii sofisticate demne de Old Hollywood, cu șaluri, mănuși și genți din satin.

La fel ca „The Women”, spectacolul Moschino pentru toamna anului 2021 prezintă modele all-star, printre care Hailey Bieber, Joan Smalls, Precious Lee, Lily Aldridge, Miranda Kerr și Winnie Harlow - ca să nu mai vorbim de supervedete ca Karen Elson, Shalom Harlow, Guinivere van Seenus și Carolyn Murphy. Pentru finalul prezentării a fost păstrată vedeta de burlesqque Dita von Teese.
Colecția a fost și o odă pentru fondatorul casei, Franco Moschino.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.