Moncler vrea să se asigure că puteți citi întotdeauna etichetele primei sale linii de parfumuri. Titanul italian de îmbrăcăminte tocmai a dezvăluit două esențe noi adăpostite în sticle futuriste care au ecrane LED care pot afișa mesaje personalizate.
Duo-ul, numit Moncler Pour Femme și Moncler Pour Homme, a fost conceput pentru femei și, respectiv, pentru bărbați, dar ambii poartă semnele distinctive ale etichetei de 69 de ani. Adică inovație, natură, explorare și, bineînțeles, o doză bună de lux.
Flaconul de 150 ml în sine arată un pic ca un balon despre care Moncler spune că aduce un omagiu rădăcinilor sale montane și spiritului aventuros. Între timp, nervurile argintii sunt destinate să oglindească matlasarea pe care o veți găsi pe iconicele jachete din puf. Cu toate acestea, adevărata piesă de rezistență este ecranul cu mesaje.

În ceea ce privește conținutul, fiecare apă de parfum conține un miros de pădure de munte, care a fost formulat exclusiv pentru Moncler de parfumierii Givaudan. Ambele parfumuri au, de asemenea, note de lemn de cedru pentru a evoca exteriorul și lemn de santal pentru a crea o căldură plăcută. Moncler numește Pour Femme un parfum lemnos, moscat, caracterizat de bergamotă italiană și iasomie, în timp ce Moncler Pour Homme este menit să emuleze o pădure alpină cu o doză amețitoare de note lemnoase.
Președintele și CEO-ul Moncler, Remo Ruffini, și echipa sa au colaborat cu Interparfums pentru acest nou produs. „Moncler, ca marcă, are un statut uimitor - este un brand care întrupează cu adevărat inovația, motiv pentru care aceste parfumuri se simt ca o continuare perfectă a poveștii sale”, a declarat într-un comunicat Philippe Bénacin, CEO Interparfums. „Cu aceste două parfumuri, chiar și sticla în sine este o nouă aventură, un nou spirit și un nou mod de comunicare - fie că este vorba de a-ți scrie numele, un mesaj special sau orice îți place”.
În ceea ce privește prețul, o sticlă de 150 ml va costa 210 $ (150 $ pentru o reumplere), în timp ce sticla de 100 ml are un preț de 140 $, iar sticla de 60 ml costă 95 $. Parfumurile vor fi lansate marți, 5 octombrie, în buticurile Moncler.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.