Este umplută cu puf cald, dar asemănător norilor pentru performanțe optime. Marea finețe a penelor este și o semnătură a lui Giambattista Valli. Rochiile și paltoanele ultra-glamour din colecția de toamnă-iarnă 2022 a couturierului au avut din abundență pene roz și albe.
Din întâmplare, colaborarea lui Giambattista Valli cu Moncler la „Moncler 70 Collaborations”, un proiect de design care a văzut jacheta Maya (designată în anii 1950) reimaginată de șapte designeri, inclusiv Thom Browne, Pierpaolo Piccioli și Pharrell Williams.
„Ideea a fost să scoți penele din jachetă ca pe un ornament”, explică el despre cele două modele ale sale, o versiune mărită și o versiune scurtată a Maya, ambele punctate cu pene. „Este ca o conversație și un punct de întâlnire între două elemente opuse”.

Giambattista Valli nu este un partener nou pentru Moncler. În mod destul de logic, având în vedere reinterpretarea jachetei Maya, designerul italian din Paris cunoaște pe dinafară eticheta condusă de președintele și CEO-ul Remo Ruffini.

Din 2008 până în 2018, Giambattista Valli a fost directorul de creație al liniei de îmbrăcăminte pentru femei Moncler Gamme Rouge a mărcii, oferind spectacole uluitoare pe piste cu fundaluri elaborate, prezentând podiumuri mărginite cu pajiști verzi și chiar teleschiuri, sau imaginând o poveste de dragoste între un fulg de nea și un urs polar.
Pentru campania de colaborare a designerului, a apelat la Bianca Brandolini și Honey Dijon să poarte creațiile de vis. „Amândouă sunt femei atât de puternice, spune el, care explorează feminitatea în moduri diferite”.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.