În mijlocul unei pandemii, moda devine o modalitate de a zâmbi din nou și de a îmbrăca una dintre ultimele plăceri disponibile. Net-A-porter și Matchesfashion, două dintre cele mai importante site-uri de cumpărături online, au pariat pe printuri strălucitoare și nuanțe colorate pentru primăvara anului 2021: după un an petrecut în gri, cererea este din ce în ce mai mare.
În raportul său pentru sezonul următor, Net-A-porter evidențiază interesul crescând al consumatorilor față de mărcile care oferă tonuri mai mult decât neutre. S-a înregistrat o creștere de 25% a clienților noi în 2020 pentru haine excentice. Această tendință există la numeroase mărci de modă. „ În ultimele sezoane am văzut mult violet”, spune Lucie Jeannot, manager de produse la Première Vision, potrivit Elle.fr. Este o culoare confortabilă, ușoară, nu prea generoasă și care nu are conotații negative.
Dar colecțiile imaginate în timpul închiderii sunt mai distincte: există o mulțime de verde, o reprezentare a speranței, dar și portocaliu, galben și, mai presus de toate, roșu, o culoare pe care o asociem atât cu puterea, energia, cât și cu reînnoirea. De asemenea, colecțiile de toamnă-iarnă 20202021 conține piese în culorile macului, rubinului, burgund și grenadină.
Hainele ne pot face mai fericiți instantaneu. Un pulover roz nu numai că ar lumina fața purtătorului, ci i-ar înveseli și starea de spirit și ziua celor care îl admiră. Această tendință a luat naștere în 2016, o dată cu musicalul „La La Land”: Mia, protagonista filmului (Emma Stone), este întotdeauna îmbrăcată într-un mod foarte colorat. La acea vreme, căutările pentru rochii galbene, precum cea din afișul filmului, au explodat.
A purta roșu, de exemplu, ne poate face să avem încredere în noi, ne face să ne simțim sexy, este de părere Carolyn Mair, doctor în psihologie. Același lucru este valabil pentru toate culorile strălucitoare în care vă simțiți bine. Nu îmbrăcămintea în sine ne face fericiți, ci imaginea pe care ne-o oferă despre noi înșine. Hainele noastre influențează, așadar, dezvoltarea și bunăstarea noastră, dar mai puțin direct decât marketingul ne-ar face să credem.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.
Trucurile secrete care au ajutat-o pe Jennifer Lopez să rămână în formă
Ce culoare de păr ți se potrivește cel mai bine, în funcție de culoarea ochilor și a tenului