Moda își pune speranța în administrația Biden

În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.

Industria modei dorește ca Joe Biden să mizeze rapid pe stimuli economici, pentru o revenire economică mai rapidă.

Mulți speră că atunci când Joe Biden va depune miercuri jurământul în fața unei mulțimi puternic păzite se va fi încjeiat capăt unui capitol tensionat, uneori violent, din politica americană. Și mulți din modă speră să revină la un fel de statu quo anterior anului 2016, înainte de interzicerea călătoriilor musulmane, războaiele comerciale și mitingurile Proud Boys.

Există entuziaști care susțin că după patru ani cu administrația Trump, designerii vor fi din nou liberi să-și expună să-și creațiile la dineurile de stat din capitala Washington DC.

Dar când vine vorba de probleme mai de fond, perspectivele sunt mai puțin sigure. Revoltele din 6 ianuarie de la Capitoliu ar putea oferi o previzualizare a tensiunilor și a violențelor viitoare. Mărcile, care au jucat un rol activ în războaiele culturale din era Trump, cu rezultate mixte, se pot regăsi din nou pe primele linii. Lupta împotriva brutalității poliției și a nedreptății rasiale nu se va termina, chiar dacă activiștii vor găsi probabil o administrație mai simpatică în Casa Albă.

Și, deși nu se mai vorbește despre o interdicție TikTok, tensiunile cu China nu au dispărut, nici taxele aplicate mărcilor de lux. Reintrarea lui Joe Biden în Acordul climatic de la Paris, care s-ar putea întâmpla în viitorul apropiat ar fi o veste binevenită pentru mulți din industria de fashion, deși înseamnă că va exista mai multă presiune asupra marilor mărci.

Poate că cel mai important aspect din primele zile ale administrației Biden va fi propuneres de 1,9 trilioane de dolari Covid-19 ca ajutor de la stat. Pachetul, care a devenit realitate doar atunci când democrații au câștigat în mod neașteptat controlul Senatului la începutul acestei luni, va trimite destul de mulți bani către consumatori și întreprinderile aflate în dificultate. Acest lucru, împreună cu strategia de vaccinare a lui Biden, ar putea determina viitorul a nenumărate mărci de modă, producători și furnizori de servicii.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Fosta iubită a lui Leonardo DiCaprio este însărcinată cu primul copil

Toni Garrn este însărcinată cu primul ei copil. Fotomodelul german a anunțat că ea și soțul ei, Alex Pettyfer, vor deveni părinți în mai puțin de 3 luni.

Jojo, gest incredibil pentru Paul Ipate: „Știu că unii dintre voi nu sunteți de acord cu asta, însă așa am simțit”

Cătălina Grama, alis Jojo, şi-a tatuat pe braț una dintre pozele ei favorite cu Paul Ipate, partenerul ei de viață și tatăl fetiței sale.

Pamela Anderson vinde vila din Malibu: „Este timpul să mă întorc la originile mele” (FOTO)

Pamela Anderson își ia rămas bun de la casa ei din Malibu. Casa actriței va ieși oficial pe piață luni, confirmă revista PEOPLE.

Elon Musk intenționează să-și construiască propriul oraș în Texas: „De acolo pe Marte”

Fondatorul SpaceX Elon Musk a anunțat că intenționează să creeze un nou oraș în statul american Texas. Acesta s-a lăusat cu noul proiect pe contul de Twitter.

Avertismentul OMS: când vom scăpa de Covid-19

Lumea nu va scăpa de Covid-19 nici în 2021, susține Organizația Mondială a Sănătății (OMS), care arată că speranța că vom scăpa de pandemie până la finalul acestui an este nerealistă.

Chanel sărbătorește centenarul celebrului parfum No. 5 cu un colier cu diamant de 55,55 carate

Chanel a creat un uimitor colier pentru a celebra centenarul celebrului său parfum, Chanel No. 5. Atracția principală este un diamant D (incolor) tăiat în formă octogonală (care seamănă cu sticla parfumului) cu o greutate exactă de 55,55 carate.

Chloé Fashion Show | Debutul strălucit al Gabrielei Hearst la Paris

Pentru prima ei prezentare de modă în fruntea casei Chloé, designerul Gabriela Hearst și-a imaginat o îmbrăcăminte ultra-feminină, dar și foarte angajată într-o logică a sustenabilității.

Jogging și yoga pentru un combo câștigător în pandemie

Un sport este realizat în aer liber și funcționează cardio, celălalt se practică acasă, pe o saltea, promovând flexibilitatea și echilibrul. Alergatul și yoga sunt cele două sporturi preferate în această perioadă și chiar ideal de combinat.

Ce afacere de pandemie a început Lavinia Pârva. Produsele ei se vând excelent!

Lavinia Pârva a lăsat scena pentru o afacere online, adaptată pandemiei de COVID-19.

LVMH este cea mai valoroasă companie din Europa

LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.

Ellen DeGeneres vinde casa din Beverly Hills. FOTO cu conacul pe care cere 53,5 mil. $

Ellen DeGeneres a scos la vânzare opulenta casă din Beverly Hills, pe care a cumpărat-o de la liderul trupei Maroon 5, Adam Levine.

Oscar de la Renta transformă florile târzii de vară într-o colecție de vis pentru toamna 2021

Marca numește colecția un tribut adus unei perioade în care floarea-soarelui și florile sălbatice radiază.

Gucci are nevoie de o resetare

Când Kering și-a prezentat rezultatele anuale pentru 2020, performanța financiară a mărcii sale de succes Gucci a fost dezamăgitoare. În locul creșterii Q4 pe care o așteptau mulți analiști, datorită cererii puternice a consumatorilor de lux din China și a atracției masive a lui Gucci față de milenarii chinezi, marca a raportat o scădere de 10,3% față de anul precedent. Aceste cifre indică faptul că regiuni importante precum Europa și America de Nord sunt în scădere dramatică, accelerate de bloc

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jay-Z și LVMH au bătut palma

Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bitcoin sparge toate recordurile

Bitcoin urcă la noi maxime istorice. Cea mai populară criptomonedă din lume a continuat să câştige duminică.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Vânzările Hermes recuperează miraculos

Vânzările Hermes International au crescut în timp ce producătorul de genți Birkin a continuat să beneficieze de atracția sa stabilită ca marcă de lux premium.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum intenționează Kering să repare Gucci în 2021

Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jaguar | Plan radical de transformare

Jaguar a anunțat un plan radical de transformare numit „Reimagine” prin care marca va produce doar modele full-electrice din 2025.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted ECONOMIC