Coșul tău de cumpărături de pe Amazon este pe cale să devină mult mai luxos. Gigantul retailului de cumpărături tocmai s-a ramificat în moda de ultimă generație odată cu lansarea noului concept de magazine de lux în Europa.
Proiectul, care se află sub umbrela Amazon Fashion, a fost lansat pentru prima dată în SUA în septembrie 2020 (în colaborare cu Oscar de la Renta) - dar, de astăzi, este acum disponibil pentru clienții din Marea Britanie, Franța, Italia, Germania și Spania.

Clienții europeni vor putea acum să cumpere colecții prêt-à-porter de la o selecție de mărci de lux consacrate și emergente, inclusiv Christopher Kane, Dundas, Elie Saab și Altuzarra, cu mai multe etichete în curând.
Piesele pe care le cumpărați vor veni direct de la mărcile și designerii participanți - care vor avea, de asemenea, control independent asupra inventarului, selecției și prețurilor lor - dar vor fi combinate cu livrarea rapidă și gratuită specifică Amazon.

În timp ce proiectul sporește reputația Amazon în spațiul de lux și oferă o varietate mai largă de opțiuni de modă clienților săi existenți, acesta își propune, de asemenea, să lărgească audiența fiecărui designer participant - permițându-le să acceseze o mulțime de noi cumpărători.

Conceptul a fost lansat în Europa cu o campanie care sărbătorește auto-exprimarea și individualitatea, cu Kristen McMenamy, alături de Precious Lee, Leone Dame și Dara, fotografiate de celebrul fotograf de modă Angelo Pennetta.
Magazinele de lux de la Amazon au colaborat, de asemenea, cu o serie de influenceri și creatori de conținut pentru a forma o rețea globală de ambasadori ai stilului - inclusiv Tommy Dorfman, Camille Rowe și Imaan Hammam - care își vor prezenta produsele de designer pe rețelele sociale.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză