Odată cu retragerea inițialei „W” din numele său, KKW Beauty nu avea prea mult sens. Cu toate acestea, vestea bună este la un an de la înregistrarea mărcii Skkn de către Kim, Kardashian a făcut o incursiune în afaceri cu o linie de îngrijire a pielii din nouă piese sub numele de marcă Skkn, care va fi lansată pe 21 iunie.
Kim a distribuit vestea pe contul ei de Instagram . Ea a scris: „Sunt încântată să vă prezint în sfârșit SKKN BY KIM, un ritual de îngrijire a pielii întineritor, format din nouă produse, pe care l-am dezvoltat de la început până la sfârșit. Am fost atât de privilegiată să învăț despre piele și îngrijirea pielii de-a lungul anilor de la cei mai buni dermatologi și esteticieni din lume, iar fiecare sticlă din noua mea linie este plină cu cunoștințele pe care le-am acumulat pe parcurs. Veți experimenta ambalaje reîncărcabile și ingrediente curate, susținute de știință, concepute pentru a hrăni toate tipurile, tonurile și texturile de piele în toate etapele de maturitate. Am creat această linie pentru ca toată lumea să se simtă încrezătoare în pielea lor și abia aștept să o pot împărtăși cu tine în sfârșit!”
Kim Kardashian a discutat și despre gama de produse, într-un interviu pentru revista Allure: „Nu am vrut să lansez trei sau patru produse așa cum mi-a fost recomandat la început, pentru că asta nu este rutina mea de îngrijire a pielii. Nu este realist pentru mine.”
Prima colecție Skkn va include nouă produse noi - un demachiant, toner, exfoliant, ser cu acid hialuronic, ser cu vitamina C, cremă de față, cremă pentru ochi, picături de ulei și ulei de noapte în ambalaje elegante, reîncărcabile. Nuanțele neutre îți amintesc imediat de schemele ei de culori nud preferate, văzute pe aproape orice, de la conacul ei, mașini, colecțiile Skim și acum chiar și pe Skkn.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.