Campania, surprinsă în portrete monocrome și atmosferice de Paolo Roversi, rămâne fidelă sensibilității artistice a brandului, dar sugerează subtil o evoluție. Cyrus apare pictată integral în alb, un omagiu adus tehnicii iconice bianchetto introdusă în 1989, prin care obiectele erau acoperite cu vopsea albă pentru a simboliza trecerea timpului. Imaginile o surprind acoperită doar de vopsea albă, purtând cizmele Tabi cu vârf despărțit și câteva accesorii precum geanta 5AC, reprezentând un echilibru suprarealist între vulnerabilitate și iconografie.

Alegerea lui Miley Cyrus pentru a fi imaginea acestei campanii este remarcabilă nu doar pentru că rupe o regulă autoimpusă, ci și pentru că reflectă deschiderea casei spre curente culturale contemporane. Cunoscută pentru designul său deconstructiv și anonim și pentru prezentările obscure, Margiela a respins cultura celebrităților, punând accent pe creativitate colectivă și reinterpretare poetică, nu pe faima individuală.
Faptul că Cyrus a devenit muză pentru Margiela este și o mărturie a propriului ei parcurs în modă. Aparițiile sale anterioare în piese Margiela, printre care promovarea “Used To Be Young” din 2023, ținuta de la Grammy 2024 și look-ul de la Vanity Fair Oscar Party 2025, au anticipat această legătură profundă.

Sub direcția creativă a lui Glenn Martens, care a preluat conducerea la începutul acestui an, Maison Margiela continuă să exploreze teme legate de timp, imperfecțiune și reinventare. Colecția AW25 Avant-Première subliniază ideea că purtarea articolelor vestimentare conferă valoare, iar durabilitatea înseamnă frumusețe. Totodată, colecția prezintă piese intenționat șifonate, reparate și patinate pentru a celebra memoria în detrimentul noutății.
Prin premiera istorică a noii campanii, Maison Margiela își reafirmă ethosul printr-o privire nouă. Campania nu este doar o schimbare de marketing, ci o narațiune stratificată despre identitate, moștenire și puterea reinventării.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.