Campania, surprinsă în portrete monocrome și atmosferice de Paolo Roversi, rămâne fidelă sensibilității artistice a brandului, dar sugerează subtil o evoluție. Cyrus apare pictată integral în alb, un omagiu adus tehnicii iconice bianchetto introdusă în 1989, prin care obiectele erau acoperite cu vopsea albă pentru a simboliza trecerea timpului. Imaginile o surprind acoperită doar de vopsea albă, purtând cizmele Tabi cu vârf despărțit și câteva accesorii precum geanta 5AC, reprezentând un echilibru suprarealist între vulnerabilitate și iconografie.

Alegerea lui Miley Cyrus pentru a fi imaginea acestei campanii este remarcabilă nu doar pentru că rupe o regulă autoimpusă, ci și pentru că reflectă deschiderea casei spre curente culturale contemporane. Cunoscută pentru designul său deconstructiv și anonim și pentru prezentările obscure, Margiela a respins cultura celebrităților, punând accent pe creativitate colectivă și reinterpretare poetică, nu pe faima individuală.
Faptul că Cyrus a devenit muză pentru Margiela este și o mărturie a propriului ei parcurs în modă. Aparițiile sale anterioare în piese Margiela, printre care promovarea “Used To Be Young” din 2023, ținuta de la Grammy 2024 și look-ul de la Vanity Fair Oscar Party 2025, au anticipat această legătură profundă.

Sub direcția creativă a lui Glenn Martens, care a preluat conducerea la începutul acestui an, Maison Margiela continuă să exploreze teme legate de timp, imperfecțiune și reinventare. Colecția AW25 Avant-Première subliniază ideea că purtarea articolelor vestimentare conferă valoare, iar durabilitatea înseamnă frumusețe. Totodată, colecția prezintă piese intenționat șifonate, reparate și patinate pentru a celebra memoria în detrimentul noutății.
Prin premiera istorică a noii campanii, Maison Margiela își reafirmă ethosul printr-o privire nouă. Campania nu este doar o schimbare de marketing, ci o narațiune stratificată despre identitate, moștenire și puterea reinventării.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.