Totul a început cu o transmisie live în Times Square, înainte de a ajunge la Sardi, unde i-am văzut pe Bette Midler, Alan Cumming, Bernadette Peters, Billy Porter, Sara Bareilles, Chita Rivera, Debra Messing, Renée Elise Goldsberry și multe altele.
Distribuția a spus totul despre designerul Michael Kors, propriile lor hituri, de la „Hello Dolly” la „Hamilton”, și modul în care Broadway suferă din cauza pandemiei de COVID-19, care a afectat aproximativ 100.000 de lucrători.
Totul a făcut parte dintr-o acțiune pentru a contribui la The Actors Fund, care ajută la sprijinirea tuturor lucrătorilor din divertisment. „A face bine nu a arătat niciodată atât de bine”, a spus Kors, care a făcut o donație pentru organizația nonprofit ca parte a proiectului.
Apoi a urmat evenimentul principal, pe măsură ce un șir de modele de top au defilat pe West 44th Street. Plimbându-se sub luminile teatrului și transmițând un aer relaxat, modelele au dat viață străzilor goale prea lungi ale orașului - și mediului digital. Colecția a oferit haine electrizante.
În contextul mișcării lente a modei de la eclecticism (chiar și pe pista Gucci), la un pansament monocromatic mai simplu și elegant (așa cum s-a văzut în timpul inaugurării președintelui Joe Biden), hainele lui Kors nu au arătat niciodată mai bine.
El a optat pentru croiala sexy, cu un blazer purtat cu un top fără bretele și pantaloni, sau o jachetă de piele. „Oamenii spun că eu sunt omul care i-a făcut pe femei să nu mai poarte colanți iarna”, a spus el. „La acea vreme, cineva a spus că nu veți avea niciodată o licență pentru ciorapi. Și 30 de ani mai târziu, încă nu o fac și probabil nu o voi face niciodată. ”
Pentru cea mai recentă colecție a sa, Michael Kors a început să se gândească la deschiderea orașului, la modul în care femeile vor avea chef să întoarcă capetele mergând pe culoarul teatrului până la locurile lor sau într-un restaurant pentru a ajunge la masa lor. „Totul este o ocazie specială!”, spune el. Și, desigur, este cea de-a 40-a aniversare a mărcii - ocazia perfectă pentru o petrecere.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.