Michael Kors redefinește luxul urban

Designerul american a prezentat o colecție de lux high-function, una despre care crede că este potrivită și acum și peste 10 ani.

Dacă vreun designer a dorit să abordeze momentul COVID-19 cu sensibilitate și stil, acela este Michael Kors. Intersecția funcției, lejerității și luxului, care a câștigat un nou statut, pe măsură ce statul acasă casă a devenit un laitmotiv, este reprezentată fidel în noile haine Michael Kors. Mai degrabă, acea fuziune a format nucleul muncii lui Kors de aproape 40 de ani. Desigur, pandemia a sporit intensitatea provocării pentru el și pentru toată lumea: de ce ar trebui femeile să cumpere haine de lux pe care să le poarte acasă? Creatorul de modă a spus că momentul solicită „haine și accesorii care, în primu rând, te fac să te simți bine. Este vorba de încredere. Este vorba despre lucruri care se simt minunat pe pielea ta.”

Kors a dezvăluit noua colecție într-un „pachet digital” care prezintă un documentar de șapte minute despre dragostea sa față de New York, realizat de tânărul regizor Haley Elizabeth Anderson și un spectacol de modă organizat într-o grădină comunitară a New York Restoration Project, organizație fondată de prietena sa Bette Midler, care apare în documentar. Această grădină se află în Bronx, la trei străzi de stadionul Yankee și la cinci străzi de locul unde a crescut bunicul său. 

Designerul a ales decorul grădinii pentru a reflecta descoperirea „naturii și renașterii printr-o lentilă urbană” din timpul lockdown-ului. Mergea în plimbări, iar străzile goale îi atrăgeau atenția de la asfalt și arhitectură, la elemente ale naturii - lalelele într-o fereastră, luxuriantul Central Park. A vrut să exprime rezonanța acelei descoperiri în spectacolul său. Cu toate acestea, acesta nu este un festival floral, de fapt, dimpotrivă. Predomină albul, maroul, bejul.

Acesta promovează un aspect personalizat, cu ținute lejere, largi, supradimensionate. Kors oferă, de asemenea, alternative mai casual, inclusiv o rochie sexy, câteva tricouri mulate și un trench ultra-chic. În ceea ce privește îmbrăcămintea, rochiile cu paiete și tricouri pot fi îmbrăcate peste tot, în timp ce rochia de zeiță, în nuanțe de maro, cu împletituri, așteaptă revenirea evenimentelor fizice.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION