Va participa în schimb la o prezentare de primăvară în 2021, ținută de la mijlocul lunii octombrie până la mijlocul lunii noiembrie.
„De mult timp mă gândeam că calendarul industriei modei trebuie să se schimbe. Este interesant să văd că există un dialog deschis în cadrul comunității modei despre acest calendar, de la Georgio Armani la Dries Van Noten, la Gucci, până la YSL, comercianții importanți din întreaga lume vorbesc despre moduri în care putem încetini procesul și îmbunătăți modul în care lucrăm.”, a explicat Michael Kors.
„Cu toții am avut timp să reflectăm și să analizăm lucrurile și cred că mulți sunt de acord că este timpul pentru o nouă abordare într-o nouă eră. „, a continuat designerul.
Designerul Michael Kors, 60 de ani
„Este obligatoriu să îi dăm timp consumatorului pentru a primi livrările de toamnă, ce vor ajunge abia în septembrie și nu trebuie să aducem o abundență de idei suplimentare, noi anotimpuri, produse sau imagini. Înainte de sfârșitul anilor ’90, colecțiile de primăvară din New York au fost afișate la sfârșitul lunii octombrie și au fost ținute până la începutul lunii noiembrie, după colecțiile de la Paris.”, a explicat acesta.
„Acel calendar a fost folosit multe decenii și a funcționat destul de bine, iar dacă vorbim despre această epocă a vitezei rețelelor de socializare, faptul că arătăm colecția mai aproape de momentul livrării are un sens logic pentru mine.”, a adăugat designerul.
În plus, comunicatul afirmă că Michael Kors va produce două colecții pe an, una pentru primăvară/vară, alta pentru toamnă/iarnă. Eliminând colecțiile resort și pre-fall acesta a simplificat temele și a adus o abordare mai simplă pe planul vânzărilor.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.