Membrii BTS sunt numiți ambasadori globali ai brandului Louis Vuitton

Membrii trupei BTS sunt oficial imaginea brandului Louis Vuitton. Aceștia vor face echipă cu casa de modă franceză pentru o serie de proiecte speciale. Se așteaptă ca cei șapte cântăreți să fie îmbrăcați în hainele mărcii în următoarele spectacole și apariții publice.

BTS a făcut o declarație elegantă la Premiile Grammy de luna trecută, când au apărut în costume personalizate Louis Vuitton - se pare că acum ar fi putut să facă și un anunț nu atât de subtil.

Jungkook, J-Hope, V, RM, Jin, Suga și Jimin au fost prezentați oficial joi ca cei mai noi brand ambasadori Louis Vuitton.

Brandul de lux a anunțat vestea pe 23 aprilie, explicând: „Louis Vuitton așteaptă cu nerăbdare o nouă călătorie cu BTS, care este recunoscut la nivel mondial cu diverse recorduri Billboard și în Guinness World ”.

Virgil Abloh, director artistic al colecției de îmbrăcăminte pentru bărbați de la Louis Vuitton, a comentat: „Salutăm BTS care s-a alăturat lui Louis Vuitton ca ambasadori. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu BTS, începând un nou capitol pentru Louis Vuitton prin fuziunea luxului cu cultura contemporană. Vrem să dezvăluim proiectele noastre interesante cât mai curând posibil.”

BTS a adăugat: „A deveni ambasadori globali ai Louis Vuitton este un moment semnificativ pentru BTS și așteptăm cu nerăbdare proiectele noastre cu Virgil Abloh.”

BTS a devenit rapid o forță influentă în modă, cu conturi de Instagram dedicate stilului lor. Băieții nu sunt străini de high fashion - au fost echipați în Gucci pentru videoclipul lor „Dynamite” și au purtat totul, de la Dior la Saint Laurent în alte apariții.

Grupul a apărut într-o campanie globală pentru colecția FILA „Project 7” iarna trecută, iar celelalte parteneriate actuale includ o nouă linie de tatuaje temporare cu Inkbox și o colaborare continuă cu Samsung.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION