Ducesa de Sussex este până la urmă un trendsetter. Potrivit Efectului Meghan Markle, după ce Meghan este fotografiată purtând ceva, interesul pentru că această îmbrăcăminte crește instantaneu - Vanessa Friedman, editor de modă la New York Times, spune chiar că „acel produs va ajunge imediat la cel puțin 200%, în medie, căutări pe Internet. „Așadar, când am auzit că familia regală se va întoarce la Londra după vacanță, nu am putut să ne abținem să nu facem previziuni despre ce fel de ținută va alege ducesa pentru această ocazie. Acum că am avut timp să analizăm ținuta completă, putem spune sincer că nimic din arhivele ei din garderoba nu ne-ar fi putut pregăti pentru acest nivel de stil.”

În timpul vizitei sale la Londra, Markle a abordat un aspect maro din cap până în picioare, care ne-a amintit din nou ce înseamnă să porți monocrom în 2020. Spre deosebire de o ținută tradițională monocromă, care combină mai multe piese de aceeași culoare și textură, abordarea Markle este unică prin faptul că amestecă patru nuanțe diferite de maro, de la maro-cămilă la ciocolată cu lapte, folosind o serie de țesături diferite, de la catifea la satin, creând astfel un stil neutru totuși la modă.
Pe deasupra, Markle a ales o haină de 350 de dolari de culoarea cămilei de la firma locală Reiss britanică și care s-a vândut în totalitate la o oră de la apariția regală. Sub haină a purtat două articole de la Massimo Dutti: primul, un pulovăr pe gât și cel de-al doilea, o fustă midi din satin. Pentru a accesoriza totul, a purtat o brățară Kismet by Milka și pantofi Jimmy Choo din catifea. Chiar și rujul ei - o nuanță subtilă nude - se potrivește schemei de culori din ansamblu.
Așadar, deși fanele nu se vor lictisi niciodată de afinitatea Ducesei față de albastru și purpuriu regal, după ce au văzut această latură mai neutră regală, nu ar fi deloc o supriză ca toate ținutele să devină cu adevărat și în totalitate monocrome în 2020.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.