În lumea rară și rafinată a articolelor din piele fină, anumite piese își transcend funcția pentru a deveni opere de artă. În acest sezon, Maison McQueen dezvăluie o colecție capsule exclusivă de minaudiere de seară care întruchipează, mai mult ca niciodată, angajamentul său față de excelența artizanală, frumusețea subversivă și îndrăzneala sculpturală.
O icoană unică de la prima sa apariție în 2009 sub impulsul geniului Lee Alexander McQueen, Knuckle Clutch a devenit un totem al Casei. La răscrucea dintre aurarie și rebeliune, acest tip diferit de poșetă unește rigoarea know-how-ului couture cu pasiunea provocatoare a unui pumn închis. Semn distinctiv: un mâner în formă de inele de armură, sculptural și teatral, care conferă fiecărui gest o dimensiune de manifest.
Pentru 2025, această siluetă legendară renaște într-o colecție capsulă de șase modele noi. Printr-o reinterpretare a mânerelor iconice din arhive și introducerea broderiei inovatoare, clutch-ul devine o bijuterie, aproape o relicvă.
Născut în sezonul primăvară-vară 2018, clutch-ul Rose and Snake Knuckle revine astăzi, mai captivant ca niciodată. Mânerul său sculptat, o fuziune a unui șarpe britanic încolăcit în jurul unui singur trandafir împodobit cu un craniu – motivul semnăturii lui McQueen – evocă o natură sălbatică, dramatică, intens romantică. Pe pielea neagră adâncă, flori brodate 3D, așezate cu cristale și margele de sticlă, par să înflorească în lumina lunii. Setul vine în finisaje aurii sau argintii, jucând pe contraste de lumină aproape baroc.
Un suvenir prețios din toamna-iarnă 2015, clutch-ul Rose Knuckle celebrează „The English Rose”, o figură recurentă în universul de bijuterii al Maison. Aici delicatețea florală devine sculptură: trandafiri metalici, lustruiți ca oglinzile, stau pe mânerul ca o bijuterie, ca o podoabă victoriană. Satinul negru este împânzit cu cristale fațetate de culoare neagră, ca o noapte înstelată înghețată în țesătură. Eleganță dramatică, disponibilă în aur sau argint, unde întunericul devine lumină.
În cele din urmă, clutch-ul Spider Jeweled Knuckle, care a apărut pentru prima dată în toamna/iarna 2019, își țese din nou magia. Cele patru inele distincte, împodobite cu pietre fațetate, formează un pumn de feminitate asertivă. Unul dintre inele, decorat meticulos cu un păianjen, aduce un omagiu fascinației designerului pentru frumusețile uitate sau de temut ale naturii.
Deci, fiecare clutch din această colecție este o narațiune în miniatură - o poveste gotică, o sculptură în palmier, o declarație. Ea întruchipează chintesența spiritului McQueen: romantism radical, frumusețe tulburătoare și o ireverență prețioasă.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Casa de modă franceză a dezvăluit o colecție luminoasă la Villa d'Este, care combină glamourul și dolce vita.
Vedeta serialului „Emily in Paris” a creat o colecție de vară șic și însorită pentru fiecare escapadă la mare.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.