Într-o cameră lungă și îngustă, cu mese de conferințe încărcate cu accesorii, Matthew M. Williams inspectează o parka cu fermoar pe un model. Designerul de 35 de ani pare un personaj din Matrix. „A ieșit foarte frumos”, spune Williams despre noua colecție. Colecția primăvară 2021 dezvăluie un tânăr care petrecut timp în skate park-urile din California.
Givenchy s-a bazat pe imaginea sa personală pentru a face această uniune bancabilă. Iar colecția sa de debut a reflectat asta în atât de multe moduri.
Debutul său la Givenchy s-a citit în întregime ca un morf între acele coduri și eleganța îmbrăcată în negru a casei pe care o coordonează acum. Noua colecție se află undeva între formal și super casual. Este o estetică densă și bogată iubită de clanul Kardashian-Jenner, care va purta cu siguranță această colecție în câteva zile.
Debutul său a împrumutat din codurile vestimentare stabilite de Virgil Abloh și Kim Jones: un cummerbund interpretat ca un strat de ton SF-Tonal, o jachetă din denim cu broderii reflectorizante sau un bluză drapată pentru bărbați.
Deși colecțiile pentru bărbați și femei Givenchy sunt încă în lucru, printre piesele centrale ale lui Williams se află o mulțime de culoare neagră și cu croieli îndrăznețe. Puteți simți influența designerilor preferați ai lui Williams: Helmut Lang, Alexander McQueen, Rick Owens și, într-adevăr, Tisci.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.