În plus, mulţi dintre vizitatori au un comportament nepotrivit: intră în fântână, aruncă gunoaie şi murdăresc apa.
Numai în acest an, un turist american a fost prins scăldându-se în fântână, o italiancă a fost oprită înainte să o zgârie cu o cheie, iar trei australieni beți au fost prinși turnându-și băuturile în apă. Acum, la patru luni de când un proprietar de restaurant a declarat că zona este „dezgustătoare”, un politician are o idee nouă despre cum să o protejeze: prin ridicarea de bariere.
Propunerea lui a fost înaintată autorităţilor locale, iar decizia acestora ar putea schimba pe viitor experienţa turiştilor din toată lumea care aleg să viziteze Roma. Andrea Coia sugerează să se instaleze o „barieră de protecție” care ar „interzice curioșilor să stea pe marginea fântânii”.
Moțiunea sa din 15 noiembrie numește Fântâna Trevi un simbol al Romei, împreună cu Piazza di Spagna, Colosseum și Via dei Fori Imperiali.
„Roma este unul dintre cele mai bogate orașe din lume din punct de vedere cultural și o moștenire ca aceasta trebuie respectată și protejată”, se arată în textul moțiunii. „Trebuie să promovăm un turism care respectă locurile simbolice ale orașului.”
Celebra Fontana di Trevi se află la intersecția a trei drumuri, fapt care a influențat denumirea acestui monument. Are o înălțime de 26 m și cu o lățime de 20 m și este construită în stil baroc. Monumentul ocupă un loc fruntaș în lista locațiilor preferate de turiști pentru a face poze, aceasta fiind imortalizată chiar și în celebrele filme La Dolce Vita și Roman Holiday.
În plus, despre această fântână se spune că aduce noroc atunci când arunci bani în ea, îndeplinind chiar și cele mai ascunse dorințe ale turiștilor. Această tradiție se datorează obiceiului practicat de vechii romani, care aruncau bani în apa fântânii pentru ca zeii apelor să îi ajute să se întoarcă acasă în siguranță.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.