Multă vreme rutinele de frumusețe păreau să fie mai elaborate datorită acestor măști foaie din bumbac sau din hârtie. Dar, datorită preocupărilor pentru mediu - precum și întrebărilor legate de eficacitatea produselor, mai multă lume avizată din industrie susține că sunt poluante.
#Shelfie această nouă tendință de a posta pe Instagram imagini cu rafturile dulapurilor din băile personale umplute cu o mulțime de produse roz-milenare pare să fie în scădere, pe măsură ce clienții/clientele vor să aibă acces la o rutină de înfrumusețare mai simplă.
Pe măsură ce ne îndepărtăm de tendințele K-beauty - cum ar fi rutina aceea exagerată în 10 pași, care a determinat consumatorii să investească într-o listă completă de produse de curățare și seruri multiple - acum folosim mai puțin și cheltuim mai puțin ca rezultat . Într-o lume din ce în ce mai conștientă de impactul ecologic al produselor pe care le cumpărăm, un regim elaborat pentru îngrijirea pielii nu prea mai pare luxos ci risipitor. Lumea toată a devenit conștientă de excesul de consum.
Ideea de a cumpăra mai puține produse a devenit chiar parte a modelului de afaceri al unor mărci. Dar pot mai puține produse să ducă la același efect? Șervețelele umede folosite pentru demachiere sunt responsabile cu înfundarea canalizărilor peste tot în lume în timp ce măștile de foi au fost supranumite „noile paie de plastic” din punct de vedere al impactului lor negativ asupra mediului.
Așa că aveți grijă ce și cum folosiți căci unele lucruri care par perfecte pentru a evita producerea deșeurilor fac de fapt mai mult rău decât bine.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.