Aceleași ideologii sunt aplicate acum de cele mai proeminente mărci de mașini. Volkswagen, Mercedes-Benz și Tesla oferă interioare de mașini fără piele după ce PETA a militat în acest sens. Volvo a garantat că toate mașinile sale vor fi complet fără piele până în 2030. PETA și-a dedicat ani de zile pentru ca mașinile să devină „vegane”, iar viitorul pare promițător. Nu ar avea sens să conduci mașini electrice cu scaune din piele de animale, deoarece acest lucru ar servi doar la jumătate din scop și ar contribui cu greu la un beneficiu mai mare.
După ani de zile, Tesla a oferit în cele din urmă interioare vegane pentru modelul 3. Sunt interioare luxoase, durabile, fără piele. PETA Germania a convins de asemenea Volkswagen să recurgă la alternative mai bune. Aceștia au confirmat că vor fi fără piele și fără lână pentru viitoarele lor modele complet electrice, cu emisii zero.
Porsche Taycan este viitorul mașinii de lux, fără îndoială. Nu numai că oferă interioare vegane, dar se dovedește a fi o alegere excelentă, deoarece emite cu 80% mai puțin C02 decât versiunea cu scaune din piele. Taycan oferă un exemplu excelent folosind plase de pescuit reciclate (fibră reciclată Econyl) pentru podeaua mașinii. Aceste covorașe nu numai că arată diferit, dar au și o întreținere redusă, spre deosebire de omologul său din piele.
„S” din Tesla Model S ar putea reprezenta sustenabilitatea. Tesla produce deja una dintre cele mai bune mașini electrice din lume și a fost doar o chestiune de timp până să îndepărteze piele din tapiserie. Modelul S conține un material sintetic asemănător cu pielea.
Noua mașină Volvo nu folosește materiale animale precum piele sau lână; în schimb, tapițeria mașinii de lux este realizată din WeaveTech, un material similar cu costumele de neopren. Fastback-ul complet electric cu cinci uși care concurează cu Tesla va fi un adevărat showstopper care prezintă interioare vegane de lux.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.