Aceleași ideologii sunt aplicate acum de cele mai proeminente mărci de mașini. Volkswagen, Mercedes-Benz și Tesla oferă interioare de mașini fără piele după ce PETA a militat în acest sens. Volvo a garantat că toate mașinile sale vor fi complet fără piele până în 2030. PETA și-a dedicat ani de zile pentru ca mașinile să devină „vegane”, iar viitorul pare promițător. Nu ar avea sens să conduci mașini electrice cu scaune din piele de animale, deoarece acest lucru ar servi doar la jumătate din scop și ar contribui cu greu la un beneficiu mai mare.
După ani de zile, Tesla a oferit în cele din urmă interioare vegane pentru modelul 3. Sunt interioare luxoase, durabile, fără piele. PETA Germania a convins de asemenea Volkswagen să recurgă la alternative mai bune. Aceștia au confirmat că vor fi fără piele și fără lână pentru viitoarele lor modele complet electrice, cu emisii zero.
Porsche Taycan este viitorul mașinii de lux, fără îndoială. Nu numai că oferă interioare vegane, dar se dovedește a fi o alegere excelentă, deoarece emite cu 80% mai puțin C02 decât versiunea cu scaune din piele. Taycan oferă un exemplu excelent folosind plase de pescuit reciclate (fibră reciclată Econyl) pentru podeaua mașinii. Aceste covorașe nu numai că arată diferit, dar au și o întreținere redusă, spre deosebire de omologul său din piele.
„S” din Tesla Model S ar putea reprezenta sustenabilitatea. Tesla produce deja una dintre cele mai bune mașini electrice din lume și a fost doar o chestiune de timp până să îndepărteze piele din tapiserie. Modelul S conține un material sintetic asemănător cu pielea.
Noua mașină Volvo nu folosește materiale animale precum piele sau lână; în schimb, tapițeria mașinii de lux este realizată din WeaveTech, un material similar cu costumele de neopren. Fastback-ul complet electric cu cinci uși care concurează cu Tesla va fi un adevărat showstopper care prezintă interioare vegane de lux.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.