Din fericire, unele etichete de lux, precum Gucci, transcend liniile vestimentare convenționale, aducând moda în fiecare aspect al vieții.
Masa de biliard Gucci este un prim exemplu în acest sens, oferind un plus elegant pentru spațiile pasionaților de modă.
Disponibil în trei variante, prezintă măiestria semnătură a Casei cu o structură contemporană din lemn de nuc. Detaliile emblematice ale logo-ului completează fiecare variație de culoare, prezentând pânza GG Supreme și dunga Web.
Cele trei combinații uimitoare includ bej și albastru cu feronerie din alamă argintie și pânză albastră; gri și negru cu feronerie din alamă argintie și pânză gri închis; și bej și abanos cu pânză verde și feronerie din alamă auriu.
Fiecare masă făcută la comandă include patru tacuri care poartă sigla Web și Gucci, 16 bile de biliard cu G interconectat și un triunghi cu sigla Gucci.
Sertarul pentru accesorii deține chiar și două bucăți de cretă într-o geantă Gucci personalizată.
Atingerea lui Gucci ridică experiența de joc, îmbunătățește în același timp atmosfera oricărui spațiu high-end. Această piesă extraordinară a măiestriei Casei este disponibilă pentru 110.000 de dolari.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.