Mariah Carey, pregătită să cucerească lumea băuturilor fine

Mariah Carey își lansează propria linie de cremă de lichior irlandez. Noul brand Black Irish al cântăreței include trei soiuri și este deja disponibil în magazine.

Mariah Carey știe cum este să domine industria muzicală și acum este gata să-și lase amprenta în lumea spirtoaselor.

Diva, în vârstă de 52 de ani, și-a anunțat noua linie de creme de lichior numite Black Irish, care sunt disponibile în varietăți Original Irish Cream, Salted Caramel și White Chocolate. Carey a ales numele Black Irish ca „un semn jucăuș al descendenței sale afro-americane și irlandeze”, potrivit comunicatului de presă. Tatăl ei, Alfred Roy, era de origine afro-americană și venezueleană, iar mama ei, Patricia, are origini irlandeze.

„Îmi pun inima în acest proiect de aproape doi ani și sunt atât de încântată să-l anunț în cele din urmă”, a spus Mariah Carey într-un comunicat. „Am vrut să creez ceva care să întruchipeze sărbătorile și să ofere tuturor un motiv să sărbătorească pe tot parcursul anului și chiar cred că am făcut asta cu Black Irish.”

Cântăreața „We Belong Together” a distribuit, de asemenea, anunțul pe rețelele de socializare , scriind „Cu adevărat un motiv de sărbătoare”, semnul brandului către melodia ei de succes „It's Like That” de pe albumul ei din 2005 The Emancipation of Mimi.

Fanii lui Mariah Carey pot observa, de asemenea, că designul sticlei include un capac și un sigiliu ștampilat cu inițialele ei „MC” și un fluture. Linia, fabricată și produsă în Irlanda, se vinde cu 29,99 de dolari o sticlă de 750 ml și 3,99 de dolari o sticlă de 50 ml.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted PEOPLE