Săptămâna trecută, câteva știri interesante au venit de pe însorita insulă Madeira, situată în Oceanul Atlantic. Antreprenorii și autoritățile locale au lucrat în mod clar pentru a veni cu soluții creative cu privire la modul de a depăși criza economică locală și de a reînvia turismul, prăbușit din cauza pandemiei de Covid-19.
Soluția a fost declararea Ponta do Sol, situat pe malul sudic al insulei, drept primul „sat digital” din Europa. Asta înseamnă că multe dintre serviciile locale de acolo au fost orientate spre integrare pentru a promova un produs unificat destinat nomazilor digitali din lume, oferindu-le o casă, spațiu de lucru comun și oferte culturale, toate într-un singur pachet.
Inițiativa a devenit o realitate după ce start-up-ul local „Digital Nomads Madeira” și Secretariatul Turismului și Culturii din Madeira au semnat un protocol de cooperare, care va primi sprijin administrativ pentru această idee inovatoare. Bineînțeles, Guvernul este interesat să vadă Madeira promovată printr-un alt canal pe piața turistică globală, mai ales după căderea vizitelor în urma pandemiei.
Ponta do Sol
Totuși, ceea ce ar fi benefic în plus este că noul proiect va promova, de asemenea, insula nu numai ca o destinație sigură, ci ca o destinație avansată digital și care dispune de o bună conectivitate la internet, care este esențială pentru lucrătorii de la distanță.
„Proiectul „Digital Nomads Madeira”, care va întruchipa primul „sat digital” din Europa, este încă o altă vitrină pentru oferta turistică și economia noastră în străinătate și permite atragerea de nomazi digitali din întreaga lume care vor avea un impact pozitiv asupra economiei locale.”, a explicat Eduardo Jesus, secretarul regional pentru turism.
Deocamdată, inițiativa se va desfășura ca proiect pilot până la 30 iunie 2021, iar rezervarea se poate face deja pe site-ul web Digital Nomads Madeira. Ideea este de a oferi oaspeților un spațiu de lucru comun, situat în Centrul Cultural John dos Passos din Ponta do Sol, care va fi echipat cu internet gratuit și acces la Slack Community.
Până în prezent, aproximativ 75 de nomazi digitali s-au angajat să fie printre primii care au început să lucreze în pitorescul sat de aproximativ 8.200 de locuitori împrăștiați într-o vale plină de verdeață de pe coasta Atlanticului.
Gabe Marușca și Ralu Enea, un cuplu de români care lucrează la distanță în Madeira din septembrie 2020, au auzit recent despre „satul digital” și se gândesc să se alăture comunității de acolo pentru a întâlni alți lucrători îndepărtați.
Gabe Marușca și Ralu Enea
După ce a căutat locuri izolate precum Bali, Cipru, Malta și Spania, Marușca a declarat că insula Madeira oferă „pachetul complet”. Acesta a enumerat accesul la munți și ocean, accesibilitate, localnici prietenoși și „internet rapid” printre avantajele din Madeira, pe lângă faptul că locul e ușor de parcurs la pas.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.