Mulți nu au considerat niciodată o legătură între alcool și veganism și de ce ar face-o? Alcoolul nu se face din animale. Dar se pare că nu toate aceste băuturi sunt în mod natural vegane. Potrivit DrinkAware, „Companiile pot folosi o substanță obținută din vezica de pește, gelatină, albușuri de ou, scoici de mare și alte produse de origine animală care captează impuritățile.” Din fericire, însă, în 2022 poți găsi alcool vegan de toate soiurile.
Mâncarea vegană durabilă, ecologică, nu este nimic nou, iar restaurantele luxoase oferă de mult timp mese vegane de lux la prețuri premium. O mulțime de unități au lansat și feluri de mâncare care includ carne artificială, dar este corect să spunem că până de curând, termenul „înlocuitor de carne” nu a evocat imagini de lux. Dar asta s-a schimbat masiv.
Unii ar putea avea îndoieli cu privire la „caviarul vegan”, dar nu ar trebui. Este susținut de unii dintre cei mai mari producători din Europa de Vest și în curând va concura serios cu caviarul de pește pentru dolari de consum. La fel și pentru așa-numita carne nouă, creații inovatoare de carne vegană de lux, cu puțină asemănare cu orice a apărut înainte.
În ultimii câțiva ani, startup-urile de înaltă tehnologie – cu sediul în principal în Israel – au revoluționat carnea vegană. Au venit cu o mulțime de ingrediente noi – deși multe dintre formulele lor 100% pe bază de plante includ idei noi în compozițiile lor – ceea ce a făcut diferența este mai degrabă utilizarea tehnologiei, în special imprimarea 3D.
Aceste startup-uri de înaltă tehnologie imprimă carne 3D. Au creat chiar și Sfântul Graal al proteinelor animale alternative... friptură de vită vegană. Totul se datorează algoritmilor controlați de AI și imprimantele 3D. Imprimantele extrudă straturi, iar acest lucru este egal cu formule care pot fi ajustate în mod corect, astfel încât o parte a fripturii vegane să fie mai dură – numită „alt-muscle” – în timp ce o altă secțiune este mai grasă („alt-fat”).
Gustul, textura, mirosul, aspectul, senzația în gură și chiar și felul în care sfârâie în timp ce este gătit seamănă atât de mult cu carnea „adevărată”, încât un producător a declarat pentru ziarul The Guardian că câțiva vegani de școală veche s-au plâns că carnea nouă este „prea reală”.
Caviarul vegan și friptura imprimată 3D vor fi scumpe pentru o vreme. Acest lucru a fost văzut foarte clar în oferta de genți din piele artificială de anul trecut a producătorului de genți de lux Hermes, fabricată dintr-un tip de ciupercă numit Sylvania.
Producătorii de automobile sunt, de asemenea, în tendință, cu Tesla, BMW, Volvo, Rolls-Royce, Bentley, Ford și alți producători care oferă interioare de mașini vegane. Este o piață puternică și în creștere.
De asemenea, este din ce în ce mai mult o piață în care clienții încep să ceară respectarea mediului și durabilitatea ecologică ca cerințe de bază. Numărul oamenilor bogați de pe planetă este în creștere – la fel și numărul celor care, deși nu sunt bogați, sunt dispuși să cheltuiască mai mult pentru lucrurile mai frumoase ale vieții; consumatori care au crescut cu o mentalitate care susține: „Viața este scurtă… așa că bucură-te!
Acest grup de consumatori este deja masiv, dar va crește brusc în următorul deceniu. Dar, fiind crescut cu mai multă conștiință socială, consumatorul modern de lux este din ce în ce mai mult un consumator de lux cu conștiință.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.