Inaugurat în noiembrie 2019, Love Lake a devenit celebru după ce Hamdan bin Mohammed bin Rashid al Maktoum, prințul moștenitor al Dubaiului, a postat o fotografie pe contul său de Instagram. A devenit la scurt timp destinația romantică numărul 1 din Emirate.
Love Lake este un lac artificial, format dintr-un luciu de apă în formă de inimi împletite situate în apropierea oazei Al Qudra. Măsurând 550.000 de metri pătrați, acest loc este vizibil din spațiu. Lacul iubirii este situal la o distanță considerabilă de zonele urbane, circa 50 de kilometri, fiin locul preferat pentru cuplurile care caută un loc liniștit, în care să petreacă mai multe ore sau chiar mai mult.
Love Lake este unul dintre cele mai instagramabile locuri din Dubai, iar dacă vrei să surprinzi forma celor două inimi interconectate și cuvântul „Love” scris lângă cu ajutorul a peste 16.000 de copaci și mii de flori colorate, trebuie să folosești o dronă. În funcție de tipul de dronă folosit și de locul în care ești, ai nevoie de un permis special pentru a o ridica în aer.
Nu trebuie să plătești nicio taxă de intrare. Odată ajuns aici, te vei putea plimba pe marginea lacului, vei putea admira numeroase specii de păsări și pești și poți face tururi cu bicicleta sau în alergare. Sau poți sta pur și simplu să admiri peisajul fabulos și să te ții de mână cu persoana iubită.
Trebuie să ții însă cont că nu este nimic amenajat în această zonă. Nu sunt restaurante, nu sunt locuri cu apă curentă și noaptea nu este nicio lumină aprinsă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.