Louise Trotter și-a făcut debutul ca director de creație la Bottega Veneta

Louise Trotter, care a fost anunțată în decembrie 2024 drept noul director de creație al casei de modă italiene Bottega Veneta, este una dintre numai cele două femei care au obținut o astfel de poziție în decursul ultimului an, marcat de schimbări majore la cârmele creative ale unora dintre cele mai mari branduri din industrie (cealaltă este Rachel Scott, care a preluat recent frâiele la Proenza Schouler).

Trotter vine pe urma lui Matthieu Blazy (care a părăsit postul de la Bottega pentru a deveni director de creație la Chanel) și are un rol important de îndeplinit. Blazy a reușit pe parcursul celor patru ani petrecuți la Bottega Veneta să aducă compania în topul celor mai cool și mai apreciate branduri de modă din lume. Prin colecția de debut pe a prezentat-o de curând în cadrul Milano Fashion Week, Louise Trotter a demonstrat nu numai că poate să mențină brandul pe acest val de hype, ci, mai mult, să îl ridice pe noi culmi ale succesului.

Colecția Bottega Veneta pentru primăvară/vară 2026 a fost primul show pe care Trotter l-a pus pe podium din noua sa postură, deși numirea sa la cârma creativă a casei a avut loc acum aproape un an. Așteptarea a meritat, însă.

Louise Trotter a lucrat ca director de creație pentru brandul Carven înainte de a ateriza la Bottega Veneta, iar câteva detalii subtile din foste colecții Carven s-au regăsit în cea curentă pentru Bottega (precum bretelele căzute sau siluetele boxy), integrate într-un mod natural. Desigur, elementele-semnătură ale casei au fost prezente în colecție, nu numai ca referințe din arhivă, ci reinterpretate în maniere ultramoderne și fresh. Pielea împletită, un pattern numit „intrecciato”, un element iconic pentru Bottega, s-a regăsit nu numai pe accesorii, ci pe piese vestimentare lucrate cu un craftsmanship extraordinar, precum paltoane, fuste sau topuri realizate manual din fâșii de piele. Acest gen de artizanat este văzut de regulă în colecțiile haute couture, însă este cu atât mai impresionant ca o colecție de prêt-à-porter să includă astfel de nivel de detaliu.

Texturile au fost, de altfel, un laitmotiv al colecției. Trotter s-a jucat cu volumele și a creat ținute impresionante, precum o serie de fuste care păreau acoperite cu pene, însă de fapt au fost realizate din fibre de sticlă reciclate. Highlight-uri ale colecției au fost și look-urile de final – două rochii alcătuite dintr-un mix de texturi care reproduc aspectul penelor, franjurilor și împletiturilor. Per total, Louise Trotter a reușit, prin această colecție de debut, să încapsuleze dorințele femeii moderne – o garderobă simplă, practică, dar de mare impact.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION