Geanta are forma unui avion comercial și face parte din recenta colecție de toamnă-iarnă a mărcii. Este cu siguranță este cea mai spectaculoasă geantă Louis Vuitton și te duce cu gândul la vacanță într-un an al pandemiei.

Modelul a fost introdus în ianuarie 2021 cu colecția de toamnă/iarnă pentru bărbați. Această geantă de mână Louis Vuitton care are forma unui avion se vinde cu suma de 39.000 de dolari. Are aripi împodobite, complet cu motoare cu reacție și în relief cu modelele tradiționale Louis Vuitton.
„Este principiul meu de organizare pentru punctul meu de vedere atunci când fac lucruri. Un turist este cineva dornic să învețe, care dorește să vadă Turnul Eiffel când vin la Paris. Puristul este persoana care știe totul despre orice. ”, a explicat directorul de creație Virgil Ablogh pentru Vogue explicând contrastul „Turist vs. Purist”.

Directorul de creație Louis Vuitton a dezvăluit geanta avion la Paris în luna ianuarie și tocmai a ajuns pe rafturi. Pentru spectacolul de primăvară/vară 2021 de la Louis Vuitton, prezentat la Shanghai anul trecut, Abloh s-a distrat și cu accesoriile monogramate ale mărcii, înfrumusețându-le cu animale și jucării de pluș.

De la aripi la motor și cabină de pilotaj, geanta arăta exact ca o aeronavă fabricată doar din piele și cu simbolul iconic gravat pe ea. Multe rapoarte sugerează că gențile lui Abloh simbolizează arhetipurile masculine. „Există o mulțime de povești care amestecă culturi”, a spus el pentru revista Vogue. Ca orice alt design ciudat, acesta a atras și atenția internauților. Fotografiile au devenit virale nu doar pe site-ul de microblogging, ci și pe alte platforme de socializare.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.