Geanta are forma unui avion comercial și face parte din recenta colecție de toamnă-iarnă a mărcii. Este cu siguranță este cea mai spectaculoasă geantă Louis Vuitton și te duce cu gândul la vacanță într-un an al pandemiei.
Modelul a fost introdus în ianuarie 2021 cu colecția de toamnă/iarnă pentru bărbați. Această geantă de mână Louis Vuitton care are forma unui avion se vinde cu suma de 39.000 de dolari. Are aripi împodobite, complet cu motoare cu reacție și în relief cu modelele tradiționale Louis Vuitton.
„Este principiul meu de organizare pentru punctul meu de vedere atunci când fac lucruri. Un turist este cineva dornic să învețe, care dorește să vadă Turnul Eiffel când vin la Paris. Puristul este persoana care știe totul despre orice. ”, a explicat directorul de creație Virgil Ablogh pentru Vogue explicând contrastul „Turist vs. Purist”.
Directorul de creație Louis Vuitton a dezvăluit geanta avion la Paris în luna ianuarie și tocmai a ajuns pe rafturi. Pentru spectacolul de primăvară/vară 2021 de la Louis Vuitton, prezentat la Shanghai anul trecut, Abloh s-a distrat și cu accesoriile monogramate ale mărcii, înfrumusețându-le cu animale și jucării de pluș.
De la aripi la motor și cabină de pilotaj, geanta arăta exact ca o aeronavă fabricată doar din piele și cu simbolul iconic gravat pe ea. Multe rapoarte sugerează că gențile lui Abloh simbolizează arhetipurile masculine. „Există o mulțime de povești care amestecă culturi”, a spus el pentru revista Vogue. Ca orice alt design ciudat, acesta a atras și atenția internauților. Fotografiile au devenit virale nu doar pe site-ul de microblogging, ci și pe alte platforme de socializare.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.