Clădirea recent renovată, pe care Louis Vuitton a ocupat-o încă din 1981, este menită să reprezinte „un castel de apă” și „fluiditatea sclipitoare a valurilor de apă”. „Alcătuită din două rânduri de sticlă, fațada lui Jun Aoki este simultan monolită și impregnată de fluiditate - reprezentarea unui „castel de apă”, a transmis marca într-un comunicat.
„Practic, geamurile exterioare se curbează și se încrețesc; suprafața lor tridimensională este îmbunătățită de un film dicroic care produce nesfârșite variații de culoare. La nivelul străzii, clădirea reflectă dinamismul Ginza; mai sus, turnurile devin apariții ondulate, în timp ce un skyscape străbate sticla, marcând trecerea fiecărei zile.”
Clădirea, care a fost redeschisă publicului pe 20 martie, este o mecca de cumpărături cu șapte etaje, care include ceasuri, bijuterii, articole din piele și de îmbrăcăminte. Dar asta nu este tot. Etajul superior, care va fi deschis în aprilie, va include Le Café V și Le Chocolat V, deschise în colaborare cu renumitul Chef Yosuke Suga.
În restul magazinului, oaspeții nu numai că pot admira mărfurile superbe, ci și, pur și simplu, se pot așeza și pot admira designul uimitor al interiorului. „Designul lui Marino subliniază estetica organică a clădirii cu o scară centrală care se desfășoară ca o panglică fiind realizată din stejar sculptat, mărginită de sticlă”, mai spun reprezentanții Louis Vuitton.
Continuând imaginea fațadei, interiorul reflectă efectul de curgere a apei. „Chiar și liftul evocă senzația de apă și cer, cu suprafața metalică ondulată multiplicată de oglinzi care se joacă ca un orizont nesfârși”, a adăugat marca.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.