Noua serie de accesorii, compusă din personaje de pluș meticulos realizate, își face apariția într-un context global dominat de fascinația pentru obiecte jucăușe cu statut de cult – o tendință ilustrată de explozia fenomenului Labubu.
Casa franceză propune două direcții creative distincte: Vivienne Fashionista, o reinterpretare elegantă a mascotei lansate în 2017, și Louis Bear, un nou personaj care aduce o doză de umor stilizat în universul marochinăriei de lux. Vivienne, cu alura sa de fashion icon miniatural, este disponibilă în opt variante cromatice, toate concepute din piele de cea mai înaltă calitate, accesorizate cu perle, cristale și un inel de blană inspirat de floarea monogramă Louis Vuitton. Fiecare piesă devine un micro-univers narativ: Vivienne poate purta ochelari de soare, o geantă, o eșarfă sau o rachetă de tenis, sugerând o viață urbană sofisticată și în permanentă mișcare.
Louis Bear, noul protagonist al liniei, se prezintă în patru interpretări distincte – de la estetica sportivă cu bâtă de baseball, până la un personaj boem, cu pălărie fedora și poșetă galbenă, care pare să facă trimitere la iconica Speedy Millionaire semnată Pharrell Williams. Designul este menit să provoace subtil limitele dintre jucărie și obiect de artă purtabil.
Cu prețuri ce reflectă poziționarea high fashion a colecției – 1.390 de dolari pentru Vivienne Fashionista și 1.270 de dolari pentru Louis Bear – accesoriile pot fi precomandate deja în aplicația Louis Vuitton, urmând a fi disponibile în magazinele din întreaga lume de pe 10 iulie.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.