Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

Noua serie de accesorii, compusă din personaje de pluș meticulos realizate, își face apariția într-un context global dominat de fascinația pentru obiecte jucăușe cu statut de cult – o tendință ilustrată de explozia fenomenului Labubu.

Casa franceză propune două direcții creative distincte: Vivienne Fashionista, o reinterpretare elegantă a mascotei lansate în 2017, și Louis Bear, un nou personaj care aduce o doză de umor stilizat în universul marochinăriei de lux. Vivienne, cu alura sa de fashion icon miniatural, este disponibilă în opt variante cromatice, toate concepute din piele de cea mai înaltă calitate, accesorizate cu perle, cristale și un inel de blană inspirat de floarea monogramă Louis Vuitton. Fiecare piesă devine un micro-univers narativ: Vivienne poate purta ochelari de soare, o geantă, o eșarfă sau o rachetă de tenis, sugerând o viață urbană sofisticată și în permanentă mișcare.

Louis Bear, noul protagonist al liniei, se prezintă în patru interpretări distincte – de la estetica sportivă cu bâtă de baseball, până la un personaj boem, cu pălărie fedora și poșetă galbenă, care pare să facă trimitere la iconica Speedy Millionaire semnată Pharrell Williams. Designul este menit să provoace subtil limitele dintre jucărie și obiect de artă purtabil.

Cu prețuri ce reflectă poziționarea high fashion a colecției – 1.390 de dolari pentru Vivienne Fashionista și 1.270 de dolari pentru Louis Bear – accesoriile pot fi precomandate deja în aplicația Louis Vuitton, urmând a fi disponibile în magazinele din întreaga lume de pe 10 iulie.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL