De atunci și până în prezent, printul Damier a fost reimaginat în fel și fel de maniere. Acum, a aterizat pe o colecție de bijuterii fine – Le Damier de Louis Vuitton Fine Jewelry Collection.
Colecția este compusă din brățări, inele, un colier și cercei, toate având la bază legendarul motiv Damier, redat sub forma alternării de cadouri din metal (aur alb sau galben) și diamante.
„Această colecție este nu numai despre pietre prețioase, ci despre modelele pe care acestea le creează”, spune Francesca Amfitheatretrof, director artistic al diviziei de ceasuri și bijuterii a casei Louis Vuitton.
Cu toate că monograma Louis Vuitton este cel mai popular print al brandului, Damier este un element cu o importanță și istorie la fel de vastă în tradiția casei de modă. Denumirea sa vine de la cuvântul francez pentru șah, de unde îi este inspirată imaginea.
În colecția sa de debut pentru linia masculină a brandului, directorul de creație Pharell Williams a folosit printul Damier ca bază pentru o întreagă suită de look-uri, ba chiar l-a interpretat, mixându-l cu printul de camuflaj, din care a rezultat un nou motiv iconic: Damouflage. Ulterior, tot Pharell s-a folosit de printul Damier când a creat un look custom made pentru Beyoncé, pe care artista l-a purtat în cadrul turneului său mondial, iar la inaugurarea in-store a primei sale colecții pentru Louis Vuitton, boutique-ul brandului de pe Champs Elysée a fost încapsulat în acest print.
Colecția Le Damier de Louis Vuitton Fine Jewelry Collection este compusă din 12 piese de bijuterie, toate cu design unisex. Piesele de rezistență, conform declarației lui Amfitheatrof, sunt inelele, care vin în două modele – un inel pentru zi, cu două rânduri de diamante alternate cu aur, și o versiune statement, cu patru rânduri de aur și diamante. Fiecare inel este gândit astfel încât să poată fi purtat ca atare sau suprapus cu altele.
Brățara, care este inspirată de clasica brățară tenis, este gândită să fie „mereu în mișcare, mereu pe încheietură”, explică Amfitheatrof. Colierul cu pandantiv și cerceii sunt de asemenea piese create cu intenția de a putea fi purtate indiferent de ocazie, fie că sunt integrate în ținute de zi cu zi, sau în outfituri formale – „o colecție modernă, dar creată pentru a fi purtată pentru totdeauna”.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Lumea culturii sneakerhead, sportul, arta și tequila s-au intersectat în cele din urmă, iar rezultatul este unul dintre cele mai unice decantoare de lichior.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Teatrul Național ”Mihai Eminescu” din Chișinău, în turneu la București cu două spectacole de excepție
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.