De atunci și până în prezent, printul Damier a fost reimaginat în fel și fel de maniere. Acum, a aterizat pe o colecție de bijuterii fine – Le Damier de Louis Vuitton Fine Jewelry Collection.
Colecția este compusă din brățări, inele, un colier și cercei, toate având la bază legendarul motiv Damier, redat sub forma alternării de cadouri din metal (aur alb sau galben) și diamante.
„Această colecție este nu numai despre pietre prețioase, ci despre modelele pe care acestea le creează”, spune Francesca Amfitheatretrof, director artistic al diviziei de ceasuri și bijuterii a casei Louis Vuitton.
Cu toate că monograma Louis Vuitton este cel mai popular print al brandului, Damier este un element cu o importanță și istorie la fel de vastă în tradiția casei de modă. Denumirea sa vine de la cuvântul francez pentru șah, de unde îi este inspirată imaginea.
În colecția sa de debut pentru linia masculină a brandului, directorul de creație Pharell Williams a folosit printul Damier ca bază pentru o întreagă suită de look-uri, ba chiar l-a interpretat, mixându-l cu printul de camuflaj, din care a rezultat un nou motiv iconic: Damouflage. Ulterior, tot Pharell s-a folosit de printul Damier când a creat un look custom made pentru Beyoncé, pe care artista l-a purtat în cadrul turneului său mondial, iar la inaugurarea in-store a primei sale colecții pentru Louis Vuitton, boutique-ul brandului de pe Champs Elysée a fost încapsulat în acest print.
Colecția Le Damier de Louis Vuitton Fine Jewelry Collection este compusă din 12 piese de bijuterie, toate cu design unisex. Piesele de rezistență, conform declarației lui Amfitheatrof, sunt inelele, care vin în două modele – un inel pentru zi, cu două rânduri de diamante alternate cu aur, și o versiune statement, cu patru rânduri de aur și diamante. Fiecare inel este gândit astfel încât să poată fi purtat ca atare sau suprapus cu altele.
Brățara, care este inspirată de clasica brățară tenis, este gândită să fie „mereu în mișcare, mereu pe încheietură”, explică Amfitheatrof. Colierul cu pandantiv și cerceii sunt de asemenea piese create cu intenția de a putea fi purtate indiferent de ocazie, fie că sunt integrate în ținute de zi cu zi, sau în outfituri formale – „o colecție modernă, dar creată pentru a fi purtată pentru totdeauna”.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.