În inima Manhattanului, magazinul emblematic al mărcii de pe strada 6 East 57th Street găzduiește acum o ofertă indulgentă – un baton de ciocolată exclusiv, creat în colaborare cu Le Chocolat Maxime Frédéric at Louis Vuitton. Disponibilă numai în această locație de pe Fifth Avenue, ciocolata în ediție limitată marchează o intersecție delicioasă între artizanat, patrimoniu și gastronomie.
Această nouă delicatesă – în același timp decadentă și reținută din punct de vedere artistic – este mai mult decât un deliciu dulce; este un omagiu adus atât rădăcinilor brandului, cât și identității culturale a sediului său din New York. Reinterpretând clasica plăcintă americană cu nuci pecan prin prisma preciziei culinare franceze, batonul conține 40% ciocolată cu lapte de Madagascar, apreciată pentru gustul său cremos și notele subtile de fructe. În interior, straturi de caramel cu sirop de arțar și o pralină luxuriantă obținută din nuci pecan franțuzești, provenite special din regiunea Lot-et-Garonne, oferă o textură bogată. O bază delicată de biscuiți sablé completează compoziția, oferind un contrast crocant cu ciocolata fină de deasupra.
Dar, ca în cazul oricărei creații Louis Vuitton, designul joacă un rol important în ceea ce privește experiența. Ciocolata în sine poartă simbolul mascotei emblematice a Casei, Vivienne, reliefată cu o notă jucăușă, dar elegantă. Forma sa – o aluzie la iconicul cufăr Vuitton – transformă batonul într-un obiect de artă comestibil, reflectând dialogul permanent al Casei între formă și funcție, frumusețe și utilitate.
Această ciocolată nu este doar o recunoaștere a patrimoniului, ci și un tribut adus locului: fațada arhitecturală a buticului a inspirat elemente ale designului tabletei, încorporând subtil spiritul clădirii în fiecare îmbucătură. Exclusivitatea disponibilității sale – doar la sediul central din New York – subliniază intenția sa. La fel ca o piesă în ediție limitată de pe un podium sezonier, aceasta este o delicatesă pentru cunoscători.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.