În 2019, pentru a sărbători cea de-a șasea aniversare a modelului său iconic de geantă Capucines, casa Louis Vuitton a invitat șase artiști contemporani internaționali să reinterpreteze designul elegant, cu forma trapezoidală caracteristică. Prin urmare, Alex Israel, Urs Fischer, Jonas Wood, Tschabalala Self, Nicholas Hlobo și Sam Falls au fost primii care au experimentat acest exercițiu, jucându-se atât cu culorile genților, cât și pe designul cusăturilor sale.

Pentru a doua colecție, „ArtyCapucines”, casa franceză reînnoiește experiența și invită șase artiști noi: Beatriz Milhazes, Jean-Michel Othoniel, Josh Smith, Henry Taylor, Liu Wei și Zhao Zhao, ale căror practici foarte variate aduc un aspect unic acestei piese cu linii clasice. Cunoscută pentru picturile sale aproape halucinante ultra-colorate care amestecă flori, modele și forme abstracte, artista braziliană Beatriz Milhazes își fixează estetica caracteristică pe un model alb pe care îl presară cu cercuri roșii, galbene sau albastre, fiecare tăiat dintr-o varietate de culori.

Artistul plastic chinez Liu Wei operează un efect material complet diferit, inspirat de propria sa instalație produsă pentru ultima Bienală de la Veneția . Pentru a evoca foile metalice mari ca o petală ale acestei sculpturi.

Provocator și angajat, chinezul Zhao Zhao este, de asemenea, inspirat de una dintre lucrările sale de a îmbrăca poșetele Capucines: o sculptură ca un puzzle de camuflaj, compusă din fragmente de cupru, oțel și fier negru.
Colecția Artycapucines va fi disponibilă din 30 octombrie în câteva buticuri Louis Vuitton din întreaga lume.

Lansată în 2013, Capucines a devenit rapid o geantă Louis Vuitton IT. Numită în onoarea adresei primului magazin al mărcii, deschis în 1854 la Paris, poșeta are o formă trapezoidală, un model curat și atemporal. Mai discret decât geanta de pânză acoperită cu monogramă, geanta face apel la fashioniste de toate generațiile și se găsește pe brațele vedetelor - de la modelul Gigi Hadid până la prima doamnă a Franței, Brigitte Macron.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.