Louis Vuitton Fall/Winter 2021 | „Turist vs. Purist” - Virgil Abloh explorează arhetipurile masculine

Virgil Abloh, directorul artistic al casei de modă Louis Vuitton, și-a dezvăluit joi colecția pentru iarna viitoare printr-un film poetic și ritmic ca un clip muzical. În spatele hainelor alimentate de cultura pop s-a aflat un puternic mesaj politic.

Virgil Abloh examinează normele sociale arhaice și materialele inovatoare în ultima sa colecție.

Poate că săptămâna virtuală a modei nu este atât de rea. Virgil Abloh, directorul artistic de îmbrăcăminte pentru bărbați Louis Vuitton, a savurat această ocazie de a explora un nou mediu de pistă pentru colecția sa de toamnă/iarnă 2021. Colecția pe care o numește „Ebonics / Snake Oil / The Black Box / Mirror collection” a debutat joi la Paris ca un spectacol artistic dramatic, multidisciplinar. Fundalurile moderniste de marmură de la Tennis Club de la Paris și o zonă înzăpezită din Elveția sunt locurile fundamentale ale scurtmetrajului intitulat, Peculiar Contrast, Perfect Light.

Piesa de film noir-esque a fost inspirată de eseul Stranger in the Village de James Baldwin, în care scrie despre experiența sa de a trăi într-un sat elvețian și despre viața sa în America ca om om de culoare. 

Videoclipul de 14 minute îl urmărește pe Saul Williams în timp ce se deplasează printr-un oraș abstract de marmură, pășind cu grijă printr-o mulțime de arhetipuri reprezentând „artistul, vânzătorul, arhitectul și plutitorul”. 


Prezentarea lui Abloh critică puternic normele sociale arhaice și examinează „prezumțiile pe care le facem despre oameni în funcție de felul în care se îmbracă: mediul lor cultural, genul și sexualitatea”. Drama ingenioasă a filmului lasă publicul să pună la îndoială lumea în care trăim, dar introduce, de asemenea, un stil nou pentru marca Louis Vuitton.

Siluetele structurate și îmbrăcămintea formală sunt modelele de bază pentru colecție. Dar, după cum știm, stilul lui Abloh nu este unul simplu. Paleta de culori oscilează între verdele smarald, gri pal și alb pur. Cu toate acestea, adevărata distracție provine din texturile inventive, materialele și straturile prezente peste tot. 

Plasticul, pielea, poplinul, lâna și mătasea sunt principalele materiale folosite pentru colecție. Unele dintre aspectele cele mai notabile includ un costum transparent monogramat, o jachetă de oraș, cizme occidentale cu vârf de oțel și monograme reflectorizante ale siglei actualizate LV. 

Unele dintre accesoriile clasice ale casei sunt, de asemenea, reinventate, cum ar fi noul rucsac Christopher reproiectat în piele Epi, cu efect vopsit cu spray și geanta Attaché cu elemente neon luminoase.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION