Virgil Abloh examinează normele sociale arhaice și materialele inovatoare în ultima sa colecție.
Poate că săptămâna virtuală a modei nu este atât de rea. Virgil Abloh, directorul artistic de îmbrăcăminte pentru bărbați Louis Vuitton, a savurat această ocazie de a explora un nou mediu de pistă pentru colecția sa de toamnă/iarnă 2021. Colecția pe care o numește „Ebonics / Snake Oil / The Black Box / Mirror collection” a debutat joi la Paris ca un spectacol artistic dramatic, multidisciplinar. Fundalurile moderniste de marmură de la Tennis Club de la Paris și o zonă înzăpezită din Elveția sunt locurile fundamentale ale scurtmetrajului intitulat, Peculiar Contrast, Perfect Light.
Piesa de film noir-esque a fost inspirată de eseul Stranger in the Village de James Baldwin, în care scrie despre experiența sa de a trăi într-un sat elvețian și despre viața sa în America ca om om de culoare.
Videoclipul de 14 minute îl urmărește pe Saul Williams în timp ce se deplasează printr-un oraș abstract de marmură, pășind cu grijă printr-o mulțime de arhetipuri reprezentând „artistul, vânzătorul, arhitectul și plutitorul”.
Prezentarea lui Abloh critică puternic normele sociale arhaice și examinează „prezumțiile pe care le facem despre oameni în funcție de felul în care se îmbracă: mediul lor cultural, genul și sexualitatea”. Drama ingenioasă a filmului lasă publicul să pună la îndoială lumea în care trăim, dar introduce, de asemenea, un stil nou pentru marca Louis Vuitton.
Siluetele structurate și îmbrăcămintea formală sunt modelele de bază pentru colecție. Dar, după cum știm, stilul lui Abloh nu este unul simplu. Paleta de culori oscilează între verdele smarald, gri pal și alb pur. Cu toate acestea, adevărata distracție provine din texturile inventive, materialele și straturile prezente peste tot.
Plasticul, pielea, poplinul, lâna și mătasea sunt principalele materiale folosite pentru colecție. Unele dintre aspectele cele mai notabile includ un costum transparent monogramat, o jachetă de oraș, cizme occidentale cu vârf de oțel și monograme reflectorizante ale siglei actualizate LV.
Unele dintre accesoriile clasice ale casei sunt, de asemenea, reinventate, cum ar fi noul rucsac Christopher reproiectat în piele Epi, cu efect vopsit cu spray și geanta Attaché cu elemente neon luminoase.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.