„Ajustarea prețurilor ia în considerare modificările costurilor de producție, materiilor prime, transportului, precum și inflației”, a spus eticheta de modă.
Deși purtătorul de cuvânt nu a confirmat cât de mult vor crește prețurile, Reuters a citat câțiva influenceri care susțin că unele genți de mână LV - cum ar fi Capucines de 7.323 de dolari și Neverfull de 1.890 de dolari - vor fi acum cu 20 la sută mai scumpe.
Cu toate acestea, este de remarcat faptul că aceste surse nu au furnizat nicio dovadă a acestei creșteri. PurseBop, un instrument de urmărire a pieței de genți de lux, a prezis o creștere de 4 la sută la gama inferioară și o creștere de 15 până la 18 la sută la gama superioară.
LV – cel mai mare nume sub bannerul LVMH – este cea mai recentă casă de lux care a crescut prețurile în timpul crizei globale de sănătate. La sfârșitul anului 2021, Chanel și Hermes și-au majorat prețurile de mai multe ori în 2021. Un purtător de cuvânt al fostei etichete a citat „fluctuațiile nespecificate ale cursului de schimb” drept factor principal.
Tag Heuer, o altă etichetă deținută de LVMH, își va crește prețurile în aprilie. Se așteaptă ca unele dintre ceasurile sale, cu excepția ceasurilor inteligente, să crească cu 5 până la 6 procente.
Potrivit Forbes, LVMH a generat venituri de 71,5 miliarde de dolari anul trecut, marcând o creștere de 44% față de 2020. Conglomeratul a atribuit creșterea succesului diviziilor sale de articole din piele și modă, care sunt conduse de LV.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.