Într-o declarație dezvăluită zilele trecute, BFC a anunțat că atât colecțiile pentru femei, cât și cele pentru bărbați vor putea fi văzute pe o singură platformă online. Aceasta va fi lansată în iunie (când de obicei au loc prezentările pentru colecțiile de bărbați) și va conține interviuri, podcast-uri, jurnale ale designerilor, cursuri online și showroom-uri digitale. Pentru prima oară, acest eveniment va fi deschis publicului din toată lumea.
„Este important să privim viitorul și să folosim oportunitatea de a schimba, elabora și inova. Multe dintre afacerile noastre au îmbrățișat platforma London Fashion Week pentru influența pe care o are pentru societate, identitate și cultură. Pandemia ne forțează să reflectăm asupra societății în care trăim și asupra felului în care vrem să trăim și să ne construim afacerile atunci când vom trece peste tot.”, a spus Caroline Rush, director executiv BFC.

Rush a adăugat că industria britanică trebuie să accepte nevoile de astăzi, în timp ce industria modei din toată lumea este în continuă schimbare.
„Cealaltă latură a acestei crize, sperăm că va fi despre sustenabilitate, creativitate și produse pe care le respectăm, sărbătorim și le dăm importanță. Prin crearea unei platforme culturale pentru săptămâna modei, ne adaptăm la inovarea digitală care se potrivește cel mai bine nevoilor noastre de astăzi și cu care să construim viitorul. Designerii vor putea să își împărtășească poveștile și colecțiile cu o comunitate globală; sperăm că vor fi inspirații în bucketloads”, a continuat ea.
Această platformă va servi ca un punct de întâlnire pentru a-i ajuta pe creatorii de modă în privința vânzărilor și comenzilor pentru viitorul sezon.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.