Logomania | În 2021, logourile mărcilor devin bijuterii pentru nas și buze

„Moda revine” – deși este un slogan repetat frecvent, trebuie să recunoaștem că este una dintre regulile care guvernează lumea trendurilor. Ceea ce odată era considerat kitschos și fără gust, astăzi poate fi un adevărat hit. Acesta este și cazul logomaniei – moda pentru expunerea logo-urilor unor branduri renumite.

Părul colorat, bijuteriile dramatice și bluzele cu mâneci bufante sunt tot mai căutate. Acum, există un alt mod de a te exprima: bijuteriile cu monogramă pentru față. 

Nu este vorba doar de noul cercel triunghiular Prada sau de logo-ul Balenciaga. Atât Gucci, cât și Chanel au prezentat bijuterii faciale monogramate în colecțiile resort pentru 2022, sub forma unui piercing pentru nas și buze. Piercingurile sunt cu siguranță false - nu este necesar să ne introduceți în piele - și cu siguranță vizibile. 

Conținând cristale și diamante, intenția pare să fie aceea de a atrage atenția asupra zonelor trecute cu vederea și de a adăuga o notă punk aspectului. Virginie Viard a spus că inelele de buze prezentate în colecția ei Chanel sunt un omagiu adus Stellei Tennant, un model preferat de Karl Lagerfeld, cunoscut pentru piercing-ul nazal în anii '90. 

Tendința pentru accesorii mici cu minograma mărcii nu începe sau se termină cu nările și buzele. Imprimările cu micro-monograme, precum noul motiv cheie interconectat al lui Versace și G-urile din moștenirea Gucci, înregistrează o creștere a vânzărilor, potrivit rapoartelor Lyst. 

Cel mai popular articol din 2021 de până acum este puffer-ul monogram Gucci realizat în colaborare cu The North Face. Ne așteptăm ca dresurile cursive-F ale Fendi, blazerele geometrice spiralate de la Balmain și colierele cu lanț G de la Givenchy să fie cele mai căutate la toamnă. Piercing-urile pentru nas și inelele buzelor ar putea fi doar pentru cei curajoși sau pentru cei care urmăresc să obțină multe like-uri pe Instagram.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

La Schiaparelli, nasturele devine o bijuterie

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.

Fendi o celebrează pe „Emily in Paris” într-o colecție capsulă plină de farmec

Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.

„Emily la Paris”: Adresele lui Emily Cooper, în sfârșit adunate pe o hartă captivantă

Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.

Jo Malone lansează un consilier AI pentru parfumuri

Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.

Punga cadou de la Globurile de Aur din 2026 va valora aproape 1 milion de dolari

Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.

Mariah Carey, un nou record istoric în fruntea clasamentului Billboard

Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.

Louis Vuitton devine partener principal al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco

Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.

Louis Vuitton lansează o nouă colecție de accesorii de lux pentru animale de companie

Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.

Porsche și SMEG vor să vă decoreze bucătăria cu electrocasnice inspirate din mașini

Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.

Beyoncé, Nicole Kidman și Venus Williams vor prezida Met Gala 2026

Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.

Se redeschide la Paris cel mai mare patinoar indoor din lume

Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.

Mădălina Ghenea, apariție rafinată la ELLE Style Awards 2025

Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Louis Vuitton lansează Fantasmagory

Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Jean Paul Gaultier a lansat Gaultier Divine Elixir

Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Bottega Veneta lansează a doua colecție de parfumuri

Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Céline Dion este imaginea campaniei de sărbători Charlotte Tilbury

Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Balenciaga readuce din arhivă „Le Dix”, un parfum din 1947

Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH