Un artist care l-a inspirat pe designerul Jonathan Anderson atunci când a creat colecția de îmbrăcăminte pentru bărbați Loewe toamna 2021. Îndrăzne, constant și ocazional confuz. În acest sezon a trimis un „spectacol într-o carte”, o compilație acoperită cu pânză de benzi desenate, colaje și grafică de Brainard, care sunt suprarealiste și uneori prostești.
Îmbrăcămintea bărbătească de lux devine din ce în ce mai des pânză pentru lucrări de artă: pe blugi negri, flori împrăștiate peste cardigane uriașe și adidași de top.
„Am vrut ceva care să fie destul de colorat și optimist”, a explicat Anderson pentru WWD. „Cred că acesta este un moment foarte bun pentru a experimenta.”
A fost trist pentru designer să se plimbe pe străzile londoneze și să nu vadă niciun om, ceea ce explică abundența pantalonilor din piele. Colecția poate fi citită ca un colaj de subculturi: pantaloni mari de la ravers, shearling shaggy de la hippies și duffle paltoane de la Mods, toate realizate cu atuurile artistice ale mărcii Loewe.
În timp ce Jonathan Anderson are tendința de a purta guler și blugi bleumarin, el a gândit pentru colecția de toamnă o explozie de culoare.
„Cred că trebuie să ai încredere pentru a purta moda”, a protestat el, când a fost întrebat despre uniforma sa normcore. Dar a mărturisit că a cumpărat lucruri mai expresive și adaptate în ultima vreme pentru că „aștept cu nerăbdare momentul când nu sunt în casă”.
Normcore este o tendință de modă unisex caracterizată prin îmbrăcăminte cu aspect normal. Moda Normcore include blugi, tricouri, pulovere, nasturi și adidași. Îmbrăcămintea este considerată normcore atunci când este atât atractivă, cât și confortabilă și este privită ca „normală” de toți oamenii.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania