Este vorba despre colecție de 16 piese cu tocuri sculpturale care strălucește de la detalii cu metal până la ornamente din cristal atrăgătoare și imprimeuri animale naturale și uimitoare.
Prima picătură care a debutat pe Instagramul lui Jenny a fost subtitrată: „Iubesc pantofii!!!! Se poate relata cineva??!!”. A prezentat-o pe Jennifer Lopez care poza în încălțăminte uimitoare precum Calle Boot (350 de dolari), Sunset Sandal (200 de dolari) și Beverly Platform Heel (225 de dolari).
Cântăreața „Let’s Get Loud” s-a plimbat efectiv în tocuri Revolve cu niște picioare tonifiate la petrecerea ei în casa din Beverly Hills, care sărbătorește noua ei colecție de pantofi. O parte din strălucirea și glam-ul nopții au fost stiluri din capsula JLO Jennifer Lopez pentru Revolve, o componentă de neratat și atrăgătoare a decorului.
„Am vrut să aduc încredere și sexy acestei colecții”, a spus Jennifer Lopez pentru Vogue despre selecția de 16 stiluri. „De asemenea, puteți vedea istoria și influența. Ca în anii ’60 și ’70, cu un fler modern.”
La petrecerea incredibilă au participat Chloe și Halle Bailey, Christina Millian, designerul Michael Costello, stilistul Rob Zangardi, Raissa Gerona, directorul general al mărcii Revolve Group, Benny Medina, Rocky Barnes și Emma Brooks, care au îmbrăcat o pereche Revolve la alegerea lor.
Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.
Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.
Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.
Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.
Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.
Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.
Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.
Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.
Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.
Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.
Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.
Doisprezece look-uri concepute în comun de Beyoncé și Olivier Rousteing și o colecție exclusivă de suveniruri.
Cei care o urmăresc pe Donatella știu foarte bine că aceasta are o slăbiciune pentru artiști. După ce a lucrat cu Maluma, a venit rândul să facă echipă cu Dua Lipa.
Prada realizează una dintre cele mai inspirate campanii ale sezonului: sărbătorind geanta Prada Galleria alături de hipnotica Scarlett Johansson.
Pentru colecția Cruise 2024, studioul de design al casei florentine și-a prezentat colecția marțea trecută în cadrul monumental al Palatului Regal din Seul, Coreea de Sud. Un amestec inteligent de epoci, stiluri și influențe, dominat de aura tinereții coreene.
Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, un nou brand orientat spre un scop care va folosi stocurile moarte și va valorifica abilitățile „refugiaților și altor grupuri talentate, subapreciate, cu poziții de demnitate bazate pe pricepere.”
Festivalul de Film de la Cannes 2023 a debutat marți, 16 mai, cu o serie de apariții peste care nu putem trece cu vederea.