Casele de licitații își joacă cele mai bune cărți. Confruntate cu creșterea acestor pietre libere (s-a ajuns la peste 26 de milioane de dolari pentru diamantul roz Le Spectre de la Rose în noiembrie 2020), Sotheby's și Christie's concurează în inventivitate și senzaționalism pentru a oferi exemplare excepționale colecționarilor lor.
Pe 12 mai, la Geneva, Christie's va atrage toate privirile cu diamantul său alb, numit în mod potrivit The Spectacle. Are 100,94 carate și nu provine din Botswana sau Lesotho așa cum este tradiția, ci din Republica Sakha, în nordul Siberiei.
Confruntat cu acest aflux media, s-ar putea să pară natural să puneți mâna pe diamante atât de impresionante. Mai mult, dacă cifrele date de Consiliul Național al Diamantelor privind extracția diamantelor în 2019 (138.166.286,95 carate) vă pot ameți, nu trebuie să uităm că formarea unui diamant durează câteva milioane de ani. „Ceea ce face un diamant valoros este raritatea sa. Este o capsulă terestră la îndemână”, spune Mina El Hadraoui, director al Consiliului Național al Diamantelor din Franța, potrivit Madame Le Figaro.
„Fie că ne place sau nu, toate pietrele sunt sortite să dispară într-o zi. Cu toate acestea, nu este nevoie să vă panicați, va exista întotdeauna o alternativă, de exemplu, dacă mina de diamante roz din Australia și-a închis porțile, cea din Rusia funcționează în continuare. Totul este o chestiune de cerere și ofertă, oferta va satisface întotdeauna cererea”, adaugă ea.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.