Departamentul de ceasuri al lui Phillips a pus un semn de exclamare după suma formată din opt cifre în 2021.
Vânzarea anuală din New York a casei de licitații a adus 35,9 milioane de dolari în weekend. Evenimentul de două zile a vândut 100% prin lot și valoare și a stabilit un nou record pentru licitația de ceasuri cu cea mai mare valoare din istoria SUA.
Cifra aduce totalul anual pentru Phillips în asociere cu Bacs & Russo — care este numele complet al brațului de ceasuri al casei de licitație — la 209,3 milioane de dolari, potrivit casei de licitații. Aceasta reprezintă un nou record de un singur an pentru o casă de licitații, precum și o creștere de 89% față de 2019, ultimul an calendaristic pre-pandemie.
Vânzarea principală a licitației, cu o marjă considerabilă, a fost primul Patek Philippe Nautilus Ref. 5711 în albastru Tiffany & Co. Ceasul s-a vândut sâmbătă dimineață pentru 6,5 milioane de dolari. Aceasta este de peste 130 de ori estimarea pre-vânzare de 50.000 de dolari și de 124 de ori prețul său de vânzare cu amănuntul de 52.635 de dolari. Prețul ciocanului Nautilus-albastru Tiffany a stabilit, de asemenea, un nou record pentru un ceas de mână vândut online.
Alte trei ceasuri au depășit pragul de 1 milion de dolari. Printre acestea se număra un ceas de buzunar tourbillon George Daniels din aur galben, care s-a vândut cu 1,66 milioane de dolari (avea o estimare de 1,2 milioane de dolari înainte de licitație). Un Rolex din 1969 Ref. Cronograf din aur galben 6241, cu cadran și brățară Paul Newman „John Player Special” s-a vândut pentru 1,24 milioane de dolari, iar un Richard Mille Ref. 2012. RM022 AM CA tourbillon dual-time din carbon scheletizat s-a vândut pentru 1,18 milioane de dolari. De asemenea, a fost de remarcat Omega Speedmaster al lui Ralph Ellison, care s-a vândut cu 667.800 de dolari, sau de peste 33 de ori valoarea sa de 20.000 de dolari.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.