Succesorul modelului un pic mai mic LY650 are 21 m lungime și poate găzdui 15 persoane și are șase paturi. Dezvăluit la Japan International Boat Show 2024, iahtul de lux a atras atenția pentru impresionanții săi 2.700 de cai pe marea liberă, care vor fi construiți de echipa Horizon Group din Asia.
Cu noțiunea „o ascunzătoare în mijlocul mării, oferind un spațiu în care clienții pretențioși se pot simți liberi și în largul lor”, acest iaht a suferit modificări specifice pentru a-și transforma etosul în realitate.
Pentru început, platforma de înot și flybridge-ul au fost extinse pentru a găzdui mai mulți oaspeți pe punte. Flybridge-ul reînnoit are acum o zonă de lounge spațioasă cu un grătar pentru ca grupurile și familiile să se bucure împreună.
Cei care au doar relaxare pe agenda lor se pot îndrepta către platforma de înot care a fost extinsă cu 700 mm. Lexus LY680 nu este un superyacht, dar este un iaht superb, totuși, cu o grindă respectabilă de 6 m, realizată de Nuvolari Lenard.
Oaspeții se pot relaxa în cele trei cabine de pe puntea inferioară și se pot bucura de conversații într-un salon plin de lumină de pe puntea principală. Pentru mese delicioase, iahtul de lux include o bucătărie și o stație de cârmă pe puntea principală. Vibe-ul general al vasului este completat cu o canapea confortabilă în formă de rinichi, amplasată într-un colț, un scaun de pluș vizavi și ferestre panoramice care fac spațiul să pară mai mare.
Designerii au adăugat o notă de lux utilizând materiale precum lemnul întunecat, lăcuit. Oamenii care sunt interesați de Lexus LY680 vor trebui să furnizeze peste aproximativ 5,1 milioane de dolari pentru ambarcațiunea propulsată de o pereche de motoare Volvo D13 turbo de 12,8 litri capabile să furnizeze 1.350 CP fiecare la unitățile IPS.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.