Rolex deține peste 30% din cota de piață elvețiană a ceasurilor după venituri, potrivit Morgan Stanley, care și-a publicat recent raportul anual (pe baza vânzărilor estimate din anul anterior), inclusiv clasamentul Morgan Stanley Top 20 Swiss Watch Company pentru 2025 .
În orice măsură, vânzările Rolex sunt spectaculoase. Nu au nevoie de un alt nou ambasador, la fel cum nu au nevoie de o nouă sponsorizare sportivă. Am considerat chiar că Rolex a ocolit un glonț nedepășind TAG Heuer/LVMH pentru a păstra sponsorizarea Formula 1 .
Cu toate acestea, potrivit Coronet (despre care se zvonește a fi afiliat la Rolex), se pare iminent că mâine coroana va anunța „ Leonardo DiCaprio este noua față a Rolex ”, iar acest lucru este susținut de reclamele Instagram pe care Rolex le-a difuzat în SUA, care afirmă că va fi un anunț pe 25 februarie 2025.
Având o istorie de a face din vedetele sportului precum Tiger Woods, Phil Mickelson și Roger Federer ambasadorii plătiți ai mărcii, DiCaprio poate fi starul implicat în diverse proiecte climatice cel la care ne-am aștepta să devină așa-numita „față a Rolex”. Cu toate acestea, având în vedere că Rolex sponsorizează premiile Oscar – care au loc duminica viitoare, 2 martie 2025 – momentul anunțului este făcut exact la timp, cu precizie elvețiană.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.