LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

Brandul elvețian de orologerie, sinonim cu ingineria care depășește limitele și cu sportivitatea de elită – a prezentat RM 65-01 Split-Seconds Chronograph LeBron James, o capodoperă în ediție limitată care îmbină grandoarea haute horlogerie cu vibrația inconfundabilă a tradiției Los Angeles Lakers.

Prezentat pentru prima dată în cadrul apariției lui James la Fanatics Fest, ceasul exclusivist este limitat la doar 150 de exemplare numerotate, fiecare fiind o odă adusă Regelui și echipei sale actuale, Lakers. Cu toate acestea, ceasul nu este doar un omagiu estetic, ci și o minune tehnică.

La baza sa se află cel mai complex cronograf Richard Mille de până acum: calibrul RMAC4, un mecanism automat, scheletat, format din peste 600 de componente meticulos lucrate. Lansat inițial în 2020, după o jumătate de deceniu de dezvoltare, RM 65-01 oferă un cronograf split-seconds, contoare de 30 de minute și 12 ore și funcționează la o frecvență precisă de 5 Hz (36.000 de vibrații pe oră), păstrând în același timp o robustețe sportivă potrivită pentru competiție.

În ediția LeBron James, acest mecanism sofisticat este completat de materiale viu colorate. Cureaua, probabil realizată din cauciuc TKM de înaltă durabilitate, vine într-un galben vibrant Lakers, continuând în carcasa centrală din Quartz TPT, un material emblematic al brandului, cunoscut pentru rezistența și textura sa striată. Coroana este decorată cu accente galbene și verzi, iar inelul cu marcaje orare mov face trimitere la paleta legendară a Lakers. Pe spate, semnătura lui LeBron este gravată într-o nuanță violet intensă — un detaliu discret, dar distinctiv.

Privind mai atent, paleta de culori devine și mai exuberantă. Un ton turcoaz animă cadranele cronografului, iar un albastru rece colorează marcajele orare și vârfurile acelor. Logo-ul personal al lui James, înconjurat de verde și galben, ocupă locul de cinste la ora 12, completând un design la fel de expresiv precum prezența ceasului pe încheietură.

Richard Mille a devenit un magnet pentru legendele sportive moderne. De la tourbillon-ul ultra-ușor al lui Rafael Nadal, la RM 72-01 inspirat de Monaco, purtat de Charles Leclerc, ceasurile brandului nu sunt doar accesorii — sunt unelte de performanță. Pentru LeBron James, a cărui influență depășește terenul de baschet, acest ceas este mai mult decât o piesă — este o declarație de suveranitate, statut și putere.

Este, de asemenea, un capitol în călătoria sa orologeră începută în 2013, când a colaborat cu Audemars Piguet pentru un Royal Oak Offshore. Acest ceas a marcat începutul unui nou simbol cultural în categoria ceasurilor sportive de lux. Acum, Richard Mille îi oferă o pânză mai avangardistă — o șansă nu doar de a co-proiecta, ci de a inova.

RM 65-01 Cronograf Split-Seconds LeBron James este disponibil acum în buticurile Richard Mille din întreaga lume pentru un preț de 405.040 de dolari.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL