„Nu am fost niciodată obsedată de fizicul meu. Uneori mă iubesc, alteori nu. Nu sunt obsedată de rutina mea de frumusețe. O curățare dimineața și seara, adesea cu o perie rotativă, o clătire cu apă, o cremă hidratantă bună. Și asta e tot. Un scrub și o mască când mă gândesc la asta. Nu de multe ori, de fapt. De cele mai multe ori, chiar uit să pun o cremă de corp.”, mărturisește actrița.
În ceea ce privește machiajul, Sandrine Cano Bock, make-up artistul lui Léa de opt ani, spune că: „Léa este o actriță cameleonică, infinit transformabilă, care este la fel de obișnuită cu aspectul mai puternic dar și cu cel natural. Mai mult, pentru o filmare sau un eveniment, îmi place să-i păstrez frumusețea naturală folosind foarte puține produse. Încarc genele cu rimel și adaug strălucire pleoapei cu un balsam transparent. (...) Singura lui cerință: sprâncenele, care îi plac structurate, dense și o nuanță mai închisă decât culoarea ei naturală. În fiecare zi, are propria sa rutină, simplă și eficientă: un fond de ten evanescent Ilia, un ruj Charlotte Tilbury aplicat cu degetul, un mic corector Laura Mercier, un roșu Tom Ford pentru a sculpta pomeții și un rimel pentru gene voluminoase sau sprâncene mai strălucitoare.”
„Îmi place să alerg 45 de minute pe banda de alergat sau în parcurile pariziene. Îmi place să vâslesc, pentru repetarea mișcării, care îmi curăță capul. Și ori de câte ori pot, dansez, acasă, pe muzică. Am doi antrenori la Paris: Raphaël, pentru exterior, pe care mulți jucători îl cunosc și care a devenit acum prieten, și Frédéric, care îmi dă mai multe exerciții pentru a lucra anumite grupe musculare.”, spune Léa Seydoux.
Frumoasa actriţă de 35 de ani, Léa Seydoux, este celebră pentru interpretările originale din The Grand Budapest Hotel, Mission Impossible, Midnight In Paris, Inglorious Basterds şi Blue is the Warmest Color, pentru care a şi împărţit cu colega ei de film, Adele Exarchopoulos, premiul Palme d’Or la Festivalul de Film de la Cannes.
Frumuseţea ei răvăşitoare care a ajutat-o să devină model, cât şi naturaleţea seducătoare specifică franţuzoaicelor vor defini foarte uşor, alături de costumele şi machiajul specific fetelor Bond, imaginea de femeie fatală în filmul de acţiune.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.