Pentru noile laptop-uri MacBook Pro, Apple a folosit cipurile sale M1 Pro și M1 Max, despre care spune că sunt mult mai rapide decât laptopurile care utilizează cipuri Intel. Cele mai noi MacBook-uri au un port HDMI pentru conectarea la afișaje și televizoare, un slot pentru card SD pentru fotografii. De asemenea, folosește un conector magnetic MagSafe, aducând înapoi o caracteristică iubită de pe MacBook-urile mai vechi. Noul MacBook vine în dimensiuni de 16 și 14 inci, cu ecrane mai dense și ecrane ProMotion cu o rată de reîmprospătare mai mare, o caracteristică care a ajuns și pe iPhone 13 în acest an. Ecranele folosesc tehnologia MiniLED, a spus Apple.
MacBook Pro de 14 inci începe de la 1.999 de dolari, iar cel de 16 inci începe de la 2.499 de dolari, reprezentând o ușoară creștere a prețului față de modelele anterioare. Acestea sunt deja disponibile pentru precomandă și vor apărea pe rafturile magazinelor săptămâna viitoare.
Dar acestea nu sunt singurele produse lansate la evenimentul „Unleashed” de luni seară. Alături de laptopuri, Apple a lansat căşti şi servicii noi, dar și cârpa oficială de şters gadgeturile companiei, transmite CNBC.
Apple își actualizează gama audio, introducând prima sa revizie pentru AirPod-uri entry-level începând cu 2019, un nou plan muzical de 4,99 de dolari care funcționează numai cu Siri și culori diferite pentru mini-difuzorul HomePod. Noile AirPods sunt a treia generație a modelului original și sunt similare cu AirPods Pro lansat în 2019.
Alături de noile AirPods, Apple a anunțat o integrare mai profundă a Siri cu Apple Music. Noua caracteristică include liste de redare care sunt optimizate pentru utilizare prin intermediul Siri, asistentul vocal Apple. Ca parte a acestui fapt, compania a lansat un nou plan Apple Music de 4,99 de dolari pe lună, care funcționează doar prin Siri. Acesta este jumătate din prețul unui abonament standard de 9,99 de dolari pe lună.
Fără să fie prezentată cu surle şi trâmbiţe, noua cârpă oficială Apple nu vine cu vreun concept revoluţionar sau design inovator, însă poartă logo-ul companiei şi este făcută din materiale non abrazive nespecificate. Cârpa va fi vândută separat şi va costa 19 dolari.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.