Pentru noile laptop-uri MacBook Pro, Apple a folosit cipurile sale M1 Pro și M1 Max, despre care spune că sunt mult mai rapide decât laptopurile care utilizează cipuri Intel. Cele mai noi MacBook-uri au un port HDMI pentru conectarea la afișaje și televizoare, un slot pentru card SD pentru fotografii. De asemenea, folosește un conector magnetic MagSafe, aducând înapoi o caracteristică iubită de pe MacBook-urile mai vechi. Noul MacBook vine în dimensiuni de 16 și 14 inci, cu ecrane mai dense și ecrane ProMotion cu o rată de reîmprospătare mai mare, o caracteristică care a ajuns și pe iPhone 13 în acest an. Ecranele folosesc tehnologia MiniLED, a spus Apple.
MacBook Pro de 14 inci începe de la 1.999 de dolari, iar cel de 16 inci începe de la 2.499 de dolari, reprezentând o ușoară creștere a prețului față de modelele anterioare. Acestea sunt deja disponibile pentru precomandă și vor apărea pe rafturile magazinelor săptămâna viitoare.

Dar acestea nu sunt singurele produse lansate la evenimentul „Unleashed” de luni seară. Alături de laptopuri, Apple a lansat căşti şi servicii noi, dar și cârpa oficială de şters gadgeturile companiei, transmite CNBC.
Apple își actualizează gama audio, introducând prima sa revizie pentru AirPod-uri entry-level începând cu 2019, un nou plan muzical de 4,99 de dolari care funcționează numai cu Siri și culori diferite pentru mini-difuzorul HomePod. Noile AirPods sunt a treia generație a modelului original și sunt similare cu AirPods Pro lansat în 2019.

Alături de noile AirPods, Apple a anunțat o integrare mai profundă a Siri cu Apple Music. Noua caracteristică include liste de redare care sunt optimizate pentru utilizare prin intermediul Siri, asistentul vocal Apple. Ca parte a acestui fapt, compania a lansat un nou plan Apple Music de 4,99 de dolari pe lună, care funcționează doar prin Siri. Acesta este jumătate din prețul unui abonament standard de 9,99 de dolari pe lună.
Fără să fie prezentată cu surle şi trâmbiţe, noua cârpă oficială Apple nu vine cu vreun concept revoluţionar sau design inovator, însă poartă logo-ul companiei şi este făcută din materiale non abrazive nespecificate. Cârpa va fi vândută separat şi va costa 19 dolari.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.