Hairstiliștii afirmă că această procedură este inofensivă. Mai mult, beneficiile acestei proceduri sunt foarte multe, deoarece mijloacele de laminare conțin ingrediente naturale. Nu se folosește peroxid de hidrogen, nici amoniac, ceea ce îl face complet inofensiv. Substanțele naturale au grijă de păr. Dacă profesioniștii în îngrijirea părului spun că procedura de laminare este inofensivă, mulți medici gândesc diferit. Ei cred că orice acoperire a părului este dăunătoare. Potrivit medicilor, procedura de laminare a părului slăbește structura părului și acesta își pierde rapid strălucirea. Medicii spun, de asemenea, că, după această procedură, părul devine fragil și uscat.
Laminarea părului este o procedură foarte importantă. Dacă părul tău este uscat sau cade, nu este indicat să-l laminezi. În cazul în care foliculii de păr nu sunt așezați foarte adânc în scalp, există riscul să îți cadă părul mai mult.
Pentru a înțelege de ce părul are nevoie de laminare, ține minte care este structura lui. Este acoperit de solzi foarte mici. Un păr sănătos nu este degradat dar are aceste formațiuni aproape de capăt. Odată cu trecerea timpului și diverșii factori acționează, micile componente se exfoliază și părul devine lipsit de strălucirea de altădată.
Filmul de laminare acoperă zonele degradate, închide capătul și creează o nouă suprafață elastică, fină și strălucitoare.
Laminarea nu dăunează părului și se poate repeta de mai multe ori. Compoziția include proteine care dau un aspect viu și luminos, flexibilitate și rezistență degradării mecanice. Filmul care acoperă părul permite acestuia să respire, blocând pierderea de vitamine, proteine și hidratare a firului de păr. Tratamentul se poate repeta de 2-3 ori la rând în funcție de starea părului. Efectul se va menține timp de 6 săptămâni.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.