Producătorul din Italia a continuat acum cu un nou model entry-level al SUV-ului de înaltă performanță, care înlocuiește Urus standard. Este vorba despre Lamborghini Urus S 2023, care este plasat chiar sub Performante în linie, dar are aceeași putere.
S-ar putea să vă amintiți că Lamborghini a făcut ceva similar pentru Aventador, care a primit sufixul „S” pentru actualizarea sa de mijloc. Interesant este că este prima dată când Urus este disponibil în două versiuni diferite de când a debutat în 2017.
Începând cu grupul motopropulsor, Urus S este propulsat de același V8 twin-turbo de 4,0 litri, actualizat, găsit în versiunea Performante, care este capabil să producă 666 de cai putere. Acesta este un câștig de 16 cai putere. Cu toate acestea, ceea ce face ca versiunea S să fie diferită de Performante este lipsa tuturor componentelor ușoare, axate pe pistă, care l-au ajutat pe acesta din urmă să scadă cu 50 kg.
Ca urmare, Urus S este cu două zecimi de secundă mai lent pentru a ajunge la 100 km/h. Lamborghini spune că Urus S va atinge 100 km/h în 3,5 secunde, 200 km/h în 12,5 secunde și va atinge o viteză maximă de 305 km/h. În plus, Urus S este echipat cu suspensie pneumatică, în timp ce Performante merge pe arcuri de oțel.
Urus S a primit, de asemenea, actualizări de design de către producătorul italian, care include o bară de protecție față revizuită cu elemente de grilă orizontale în loc de designul hexagonal găsit pe predecesorul său, o placă de protecție sub caroserie din oțel inoxidabil finisată în negru mat și o capotă din fibră de carbon cu mat cu prize de aer negre.
Mașina primește un acoperiș din fibră de carbon și opțiunea de a actualiza roțile standard de 21 de inchi cu opțiuni de 22 sau 23 de inchi. Lamborghini a introdus și noi opțiuni de culoare și ornamente pentru cabină. Mașina va fi mai scumpă decât modelul pe care îl înlocuiește, care avea un preț de pornire de 229.495 $.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.