Producătorul din Italia a continuat acum cu un nou model entry-level al SUV-ului de înaltă performanță, care înlocuiește Urus standard. Este vorba despre Lamborghini Urus S 2023, care este plasat chiar sub Performante în linie, dar are aceeași putere.
S-ar putea să vă amintiți că Lamborghini a făcut ceva similar pentru Aventador, care a primit sufixul „S” pentru actualizarea sa de mijloc. Interesant este că este prima dată când Urus este disponibil în două versiuni diferite de când a debutat în 2017.
Începând cu grupul motopropulsor, Urus S este propulsat de același V8 twin-turbo de 4,0 litri, actualizat, găsit în versiunea Performante, care este capabil să producă 666 de cai putere. Acesta este un câștig de 16 cai putere. Cu toate acestea, ceea ce face ca versiunea S să fie diferită de Performante este lipsa tuturor componentelor ușoare, axate pe pistă, care l-au ajutat pe acesta din urmă să scadă cu 50 kg.
Ca urmare, Urus S este cu două zecimi de secundă mai lent pentru a ajunge la 100 km/h. Lamborghini spune că Urus S va atinge 100 km/h în 3,5 secunde, 200 km/h în 12,5 secunde și va atinge o viteză maximă de 305 km/h. În plus, Urus S este echipat cu suspensie pneumatică, în timp ce Performante merge pe arcuri de oțel.
Urus S a primit, de asemenea, actualizări de design de către producătorul italian, care include o bară de protecție față revizuită cu elemente de grilă orizontale în loc de designul hexagonal găsit pe predecesorul său, o placă de protecție sub caroserie din oțel inoxidabil finisată în negru mat și o capotă din fibră de carbon cu mat cu prize de aer negre.
Mașina primește un acoperiș din fibră de carbon și opțiunea de a actualiza roțile standard de 21 de inchi cu opțiuni de 22 sau 23 de inchi. Lamborghini a introdus și noi opțiuni de culoare și ornamente pentru cabină. Mașina va fi mai scumpă decât modelul pe care îl înlocuiește, care avea un preț de pornire de 229.495 $.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.