Brandul a produs 20.000 de exemplare de Urus de la debutul său din 2018 la fabrica sa din Sant'Agata Bolognese din Italia. Super SUV-ul este cel mai bine vândut al mărcii.
Exemplarul Urus cu numărul 20.000, în culoarea Viola Mithras, cu etriere negre și plafon panoramic, iese astăzi de pe linia de producție, fiind destinat unui client din Azerbaidjan. Sub capota lui Urus se află un motor V8 twin-turbo pe benzină de 4,0 litri care produce o putere de 478 kW și un cuplu de 850 Nm.
Acesta este asociat cu un convertizor de cuplu automat cu opt trepte și cu tracțiune integrală. Prin comparație, mult mai accesibil Audi RSQ8 folosește o versiune detuned a aceluiași V8 cu 441kW și 800Nm. Lamborghini susține că Urus poate face sprintul 0-100 km/h în 3,6 secunde și are o viteză maximă de 305 km/h.
Urus a fost catalizatorul pentru dublarea volumelor companiei și a dimensiunii fabricii din Sant’Agata Bolognese. A câștigat numeroase premii și distincții și a fost protagonistul „Unlock any Road” în evenimente din întreaga lume, de la drumuri la cele mai mari altitudini, până la cele mai extreme medii off-road. Se estimează că toate modelele Urus deținute în întreaga lume au parcurs peste 360 de milioane de kilometri în total.
„De la primul moment în care am prezentat conceptul Urus la Salonul Auto de la Beijing în 2012, până la debutul său pe piață în 2018 și în fiecare an de atunci, Urus și-a dovedit atracția instantanee și continuă ca un adevărat Lamborghini, născut din moștenirea noastră super-sport și din primul Super SUV din lume, LM 002”, a declarat Stephan Winkelman, Președinte și CEO Automobili Lamborghini. „Urus este o completare perfectă a gamei noastre de modele super sport, oferind o călătorie zilnică luxoasă și de înaltă performanță pentru cei care se identifică cu marca noastră italiană autentică.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.