Lamborghini lansează un cărucior pentru copii

Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.

Acest cărucior de 4000 de lire sterline, sau 4800 Euro, sau 5160 USD, cu doar 500 de unități disponibile în întreaga lume, este de fapt bazat pe designul automobilelor Lamborghini. Inspirat de estetica caracteristică a producătorului de automobile de lux italian, Reef AL Arancio are roți cu suspensie completă și o pedală de frână modelată după supercarurile mărcii, asigurând o călătorie lină pe orice teren.

Cadrul căruciorului este îmbrăcat în piele întoarsă de înaltă calitate și piele italiană, accentuate cu portocaliul Arancio emblematic al Lamborghini pe țesături negre elegante. Ghidonul urmează codurile de design din interiorul mașinilor de lux, oferind atât confort ergonomic, cât și un design atractiv vizual de impact.

Dincolo de atractivitatea sa atrăgătoare, simbolul de stare în mișcare este construit pentru practic. Vine cu o selecție de accesorii, inclusiv un pătuț, scaun pentru cărucior, cănă pentru picioare, adaptoare universale pentru scaunul de mașină, o pânză de soare, plasă de țânțari și două huse de ploaie, asigurându-se că părinții sunt echipați pentru toate condițiile meteorologice.

Deși acest model nu va atinge 200 kilometri pe oră, este cu siguranță construit pentru a întoarce capetele. Reef AL Arancio este disponibil exclusiv prin magazinele Harrods, atât online, cât și în magazinul clasice.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Mădălina Ghenea, apariție de senzație la un eveniment din Italia

Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.

Jonathan Anderson a fost numit director artistic al Dior pentru bărbați

La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.

Nicoleta Luciu, revenire spectaculoasă la TV

Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.

Demi Moore, inclusă în TIME 100

Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.

McQueen dezvăluie o colecție-capsulă de clutch-uri de seară, undeva între sculptură și seducție couture

Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.

Duran Lantink a fost numit director artistic al casei Jean Paul Gaultier

Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.

John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere

John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere

Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”

Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”

EROS RAMAZZOTTI REVINE LA BUCUREȘTI ÎN 2026

EROS RAMAZZOTTI REVINE LA BUCUREȘTI ÎN 2026

”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului

Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului

Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness

Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness

Bowmore ARC-54, inspirat de un hypercar Aston Martin

Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Spectacol electrizant, de viteză și sunet, cu Porsche și David Guetta

Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Richard Mille și Ferrari lansează un ceas de 1,5 milioane de dolari

Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.

hourglass_full 25 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cincoro Tequila și AC Milan prezintă o sticlă în ediție limitată

Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Lamborghini lansează un cărucior pentru copii

Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Formula 1 și Puma tocmai au lansat o nouă linie de îmbrăcăminte inspirată de motorsport

Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL