Compania a continuat să-și extindă creșterea impresionantă, livrând 9.233 de mașini în întreaga lume anul trecut - o creștere cu 10% față de cel mai bun record de vânzări anterior stabilit în 2021. Și dacă doriți să cumpărați unul dintre cele mai recente modele ale sale, trebuie să știți că în prezent, marca este vândută până în 2024, cu o listă de așteptare de 18 luni pentru mașini noi.
Dintre toate super-mașinile achiziționate, SUV-ul Urus, dezvăluit vara trecută, a reprezentat mai mult de jumătate din vânzările Lambo, cu 5.367 de vehicule livrate. Următoarele două alegeri de top au fost completate de mașina sport Huracán, prezentată în noiembrie, cu 3.113 vândute, și de Aventador 753, care este în ultimul an de producție.
„Tendința noastră de creștere și dezvoltare continuă, iar acest lucru arată că direcția noastră este solidă și că alegerile noastre sunt în vizor”, a declarat Stephan Winkelmann, președinte și CEO al Automobili Lamborghini, într-un comunicat.
2.721 de mașini au fost livrate în Statele Unite, care rămâne locul 1 pentru cumpărătorii mărcii istorice. China continentală, Hong Kong și Macao au reprezentat 1.018 modele în total, în creștere cu nouă procente față de anul precedent. Regatul Unit, Germania și Japonia au completat primele cinci locuri cu cele mai multe comenzi de la cumpărători bogați.
„Am reușit să gestionăm cu atenție și meticulos un aport extraordinar de comenzi, urmărind o strategie clară cu obiectivul principal de a menține o creștere controlată pentru a proteja exclusivitatea mărcii noastre. 2023 va fi un an al provocărilor și schimbărilor pe care suntem gata să le confruntăm, împingându-ne mereu dincolo”, spune Winkelmann.
Iar acele provocări pentru consumatori ar putea presupune să se înscrie pe lista de așteptare de 18 luni, care include 3.000 de comenzi pentru succesorul lui Aventador, care va fi lansat mai târziu în acest an.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.