Compania a continuat să-și extindă creșterea impresionantă, livrând 9.233 de mașini în întreaga lume anul trecut - o creștere cu 10% față de cel mai bun record de vânzări anterior stabilit în 2021. Și dacă doriți să cumpărați unul dintre cele mai recente modele ale sale, trebuie să știți că în prezent, marca este vândută până în 2024, cu o listă de așteptare de 18 luni pentru mașini noi.
Dintre toate super-mașinile achiziționate, SUV-ul Urus, dezvăluit vara trecută, a reprezentat mai mult de jumătate din vânzările Lambo, cu 5.367 de vehicule livrate. Următoarele două alegeri de top au fost completate de mașina sport Huracán, prezentată în noiembrie, cu 3.113 vândute, și de Aventador 753, care este în ultimul an de producție.
„Tendința noastră de creștere și dezvoltare continuă, iar acest lucru arată că direcția noastră este solidă și că alegerile noastre sunt în vizor”, a declarat Stephan Winkelmann, președinte și CEO al Automobili Lamborghini, într-un comunicat.
2.721 de mașini au fost livrate în Statele Unite, care rămâne locul 1 pentru cumpărătorii mărcii istorice. China continentală, Hong Kong și Macao au reprezentat 1.018 modele în total, în creștere cu nouă procente față de anul precedent. Regatul Unit, Germania și Japonia au completat primele cinci locuri cu cele mai multe comenzi de la cumpărători bogați.
„Am reușit să gestionăm cu atenție și meticulos un aport extraordinar de comenzi, urmărind o strategie clară cu obiectivul principal de a menține o creștere controlată pentru a proteja exclusivitatea mărcii noastre. 2023 va fi un an al provocărilor și schimbărilor pe care suntem gata să le confruntăm, împingându-ne mereu dincolo”, spune Winkelmann.
Iar acele provocări pentru consumatori ar putea presupune să se înscrie pe lista de așteptare de 18 luni, care include 3.000 de comenzi pentru succesorul lui Aventador, care va fi lansat mai târziu în acest an.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.