A fost numit „copilul deprimat” al rockului și al punkului. Mișcarea grunge, născută la mijlocul anilor '80 și popularizată de artiștii anilor '90, precum Kurt Cobain, a influențat multe sectoare. Muzică desigur, modă, dar și lumea frumuseții. La acea vreme, stilul a fost destinat să meargă contra cerințelor. Părul este ud și lung.
Buzele sunt date cu roșu mat, machiajul ochilor este fumuriu. Foarte repede, aspectul grunge a sedus casele de modă, multe modele și tineri cântăreți. Treizeci de ani mai târziu, când am renunțat la eyeliner-ele negre lui Avril Lavigne, în 2002, generația Z redescoperă grunge-ul.
Pe Instagram, nu mai putem număra numărul de ochi fumurii. O tendință confirmată de mărcile de lux de pe podiumul ultimelor lor prezentări de modă precum Dior sau Chanel. Pe Tik Tok, aplicația care revoluționează lumea frumuseții, tendința își face din nou loc. Dovada este hasthag-ul #grunge care are mai mult de un miliard de vizualizări. Același succes, pentru #grungeaesthetic (143 milioane vizualizări) sau #grungemakeup (6,2 milioane vizualizări).
În 2021, aspectul grunge va fi mult mai lucrat. Gata cu ochii fumurii machiați pe fuă, astăzi tinerii se concentrează asupra tenului cu tonuri foarte palide, pe gură folosesc diferite rujuri de la roșu la maro, dar și creion și fard negru pentru un smokey eyes XXL.
Pentru acest ultim pas, tinerele din generația Z nu se zgârcesc la produse. După aplicarea corectorului în jurul ochiului, trasează o linie cu creion negru pe pleoapa superioară care coboară în mucoasa inferioară. Folosind o umbră de ochi de aceeași culoare, ele adaugă substanță la nivelul genelor pleoapei inferioare. Pentru a merge mai departe, unele chiar creează cearcăne false. O tendință controversată care transformă aspectul grunge într-un machiaj ultra-sofisticat.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.