Nu-i suficient că e miliardară, mamă și guru în beauty, dar este și o mare fană a Instagramului. Kylie Jenner primește o mulțime de like-uri la fostografiile din vacanțe, cu fiica sa Stormi, dar mai ales la postările de promovare ale unor produse. Tânăra de 21 de ani are peste 141 de milioane de abonaţi pe platforma socială şi a fost declarată de Forbes liderul miliardarilor care şi-au făcut averea pe cont propriu, mulţumită liniei sale de produse, Kylie Cosmetics.
În ultimii trei ani, compania lui Kylie Jenner, Kylie Cosmetics, a avut stocuri exclusiv în magazinele online, dar și în câteva shop-uri pop-up. Dar după ce a semnat un contract exclusiv de distribuție cu retailer-ul Ulta, Kylie Cosmetics își vinde rujurile, în valoare de 29 de dolari, în cele peste 1000 de magazine Ulta.
În ultimele șase săptămâni, Kylie Cosmetics a avut încasări din vânzările Ulta de aproximativ 54,5 milioane, potrivit estimărilor făcute de către Oppenheimer. „Am intrat în câteva magazine și am făcut aceleași lucruri pe care le fac mereu pe social media, iar asta a funcționat”, spune ea.
Marketingul se desfășoară în principal prin intermediul rețelelor sociale, unde Kylie are un număr imens de fani. Iar cei 175 de milioane de persoane care o urmăresc pe Snapchat, Instagram, Facebook și Twitter sunt mereu la curent cu produsele lansate și testate de ea. „Este puterea social media”, spune Jenner.
Potrivit analiștilor de date HopperHQ, focoasa brunetă câștigă nu mai puțin de 1,2 milioane de dolari pe o postare. Anul trecut, Kylie a fost și anul trecut numărul unu, dar în acest an valoarea sa crește cu aproximativ 27 de procente.
Ariana Grande o urmează pe Kylie Jenner în top. Cântăreața apare pentru prima dată în top și ocupă poziția secundă după ce analiştii au stabilit că o postare de-a sa pe Instagram ajunge până la 996.000 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.