Nu-i suficient că e miliardară, mamă și guru în beauty, dar este și o mare fană a Instagramului. Kylie Jenner primește o mulțime de like-uri la fostografiile din vacanțe, cu fiica sa Stormi, dar mai ales la postările de promovare ale unor produse. Tânăra de 21 de ani are peste 141 de milioane de abonaţi pe platforma socială şi a fost declarată de Forbes liderul miliardarilor care şi-au făcut averea pe cont propriu, mulţumită liniei sale de produse, Kylie Cosmetics.
În ultimii trei ani, compania lui Kylie Jenner, Kylie Cosmetics, a avut stocuri exclusiv în magazinele online, dar și în câteva shop-uri pop-up. Dar după ce a semnat un contract exclusiv de distribuție cu retailer-ul Ulta, Kylie Cosmetics își vinde rujurile, în valoare de 29 de dolari, în cele peste 1000 de magazine Ulta.
În ultimele șase săptămâni, Kylie Cosmetics a avut încasări din vânzările Ulta de aproximativ 54,5 milioane, potrivit estimărilor făcute de către Oppenheimer. „Am intrat în câteva magazine și am făcut aceleași lucruri pe care le fac mereu pe social media, iar asta a funcționat”, spune ea.
Marketingul se desfășoară în principal prin intermediul rețelelor sociale, unde Kylie are un număr imens de fani. Iar cei 175 de milioane de persoane care o urmăresc pe Snapchat, Instagram, Facebook și Twitter sunt mereu la curent cu produsele lansate și testate de ea. „Este puterea social media”, spune Jenner.
Potrivit analiștilor de date HopperHQ, focoasa brunetă câștigă nu mai puțin de 1,2 milioane de dolari pe o postare. Anul trecut, Kylie a fost și anul trecut numărul unu, dar în acest an valoarea sa crește cu aproximativ 27 de procente.
Ariana Grande o urmează pe Kylie Jenner în top. Cântăreața apare pentru prima dată în top și ocupă poziția secundă după ce analiştii au stabilit că o postare de-a sa pe Instagram ajunge până la 996.000 de dolari.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.